ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

روش فروش خودروهای لوکس بنز و ب ام و برای مشتریان نه چندان ثروتمند [تماشا کنید]

برداشت عموم مردم بر این است که در کشورهای توسعه یافته، به دلیل درآمد سرانه بالا شهروندان می توانند با پس انداز حقوق یک سال خود به راحتی خودروی صفر کیلومتر خوبی را خریداری کنند. ...

فریبرز رفیعی
نوشته شده توسط فریبرز رفیعی | ۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۰

برداشت عموم مردم بر این است که در کشورهای توسعه یافته، به دلیل درآمد سرانه بالا شهروندان می توانند با پس انداز حقوق یک سال خود به راحتی خودروی صفر کیلومتر خوبی را خریداری کنند.

برای مثال بسیاری با دیدن درآمد سرانه نزدیک به 60 هزار دلار برای کشور ایالات متحده بلافاصله فکر می کنند که همه آمریکایی ها می توانند با پس انداز کردن حقوق چند ماه یا نهایتا یک سال اتومبیلی چون تویوتا کمری یا هیوندای سوناتا را خریداری کنند، زیرا قیمت پایه این دو خودرو در حدود 25 هزار دلار است.

آلمان را می توان مثال دیگری در این زمینه دانست. با توجه به درآمد سرانه تقریبی 50 هزار دلاری، این چنین تصور می شود که همه آلمانی ها باید به سراغ برندهای لوکسی چون مرسدس بنز، ب ام و یا آئودی رفته و یکی از محصولات آنها را سوار شوند.

هر چند روی کاغذ چنین تفکری درست به نظر می رسد، اما این تمام ماجرا نیست، چرا که پای عوامل زیادی در میان است. به عنوان نمونه به رغم بالا بودن درآمد، اگر هزینه های روزمره زندگی نیز بالا باشد، در این صورت پیشرفت خاصی برای یک شهروند رخ نخواهد داد.

خرید بنز و ب ام و

فریبرز رفیعی کارشناس ایرانی در بخش فروش کمپانی ب ام و آلمان در قابل ویدیویی روش فروش خودروهای گران قیمت در آلمان را توضیح می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • meysam Tavakolian
    meysam Tavakolian | ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

    به این دلیل خودرو صفر یا لوکس خریداری نمی‌کنند چون شدیداً طی چند ماه تا یک سال خودرو نصف قیمت خواهد شد و حتی کم تر !!! و کسی حاظر نیست اینقدر ضرر کنه!!! و دقیقاً این مبحث عکس خرید خودرو در ایران هست .
    به همین دلیل روی خودرو سرمایه گذاری نمی‌کنند جهان اولی ها ......
    التماس تفکر .

  • abtin
    abtin | ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

    احسنت، مطالب مفیدی بود.?

  • alikh
    alikh | ۱۰ فروردین ۱۳۹۹

    اخی، چقدر بد بختن نمیتونن با حقوق ۶ ماهشون یه ماشینی رو بخرن که ما با حقوق ۶۰ سالمون میتونیم بخریم.

  • 30bil
    30bil | ۹ فروردین ۱۳۹۹

    واقعامن خیلی وقت بود به همه دوستان و آشنایان میگفتم درباره اینکه برای خودرو و زندگی مرفه اونم برای ما ایرانیها خارج از کشور مدینه فاضله نیست و اون رویایی که داریم نیست اما خب اونجا همیشه زحمت بکشی و شغل خوبی داشته باشی بله ولی اگر از اینجا مهاجرت بکنیم و فورا یک شغل معمولی پیدا کنیم فقط کفاف خورد و خوراک یک زندگی معمولی را دارید همین !ولی تعریف خیلیها اینطور نیست و فکر میکنن اونجا فورا بریم ماشین اخرین سیستم با ویلا با حقوق خیلی بالا برامون مهیاست !!!!!!!!! اونجا خرج بالاست همین مالیات و بیمه و هزینه تفریحی شخصی خیلی خیلی بالاست ...

مطالب پیشنهادی