ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراهی اسنپ‌فود با کادر درمان و بیماران بیمارستان مسیح‌دانشوری

سامانه سفارش غذای آنلاین اسنپ‌فود به پاس قدردانی از زحمات تمامی اعضای کادر درمانی و پرستاران بیمارستان مسیح‌دانشو‌ری که این روزها از جان‌شان مایه می‌گذارند و همچنین همدردی با بیماران مبتلا به ویروس کرونا که ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۰

سامانه سفارش غذای آنلاین اسنپ‌فود به پاس قدردانی از زحمات تمامی اعضای کادر درمانی و پرستاران بیمارستان مسیح‌دانشو‌ری که این روزها از جان‌شان مایه می‌گذارند و همچنین همدردی با بیماران مبتلا به ویروس کرونا که در این بیمارستان بستری هستند، با هماهنگی یکی از سرشناس‌ترین رستوران‌های فعال در اسنپ‌فود و با رعایت کامل اصول بهداشتی روز پنجشنبه مسئولیت تهیه غذای تمامی اعضای کادردرمان و بیماران بستری را عهده‌دار شد.

«مهراد عبدالرزاق» رئیس هیئت‌مدیره اسنپ‌فود درباره اجرای این طرح می‌گوید:

«این اقدام به رسم همراهی بود و در برابر تمامی زحماتی که روزانه کادر درمان و پرستاران این بیمارستان محتمل می‌شوند، قدم بسیار کوچکی به شمار می‌رود. بدون‌شک تمامی افرادی که به نوعی با بحران کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، برای عبور از این روزهای سخت به همراهی دیگران نیاز دارند و این قدم‌های کوچک تنها به معنای پشتوانه‌ای برای زنده نگه داشتن امید در دل آن‌هاست.»

لازم به ذکر است که تمامی مراحل آماده‌سازی، پخت و بسته‌بندی غذا با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های مربوطه صورت گرفته و در تمام موارد استفاده از ماسک، دستکش و حفظ فاصله دست‌اندرکاران از یکدیگر در دستور کار بوده؛ در نهایت نیز بعد از ضدعفونی کردن تمام بسته‌ها برچسب «غذای ایمن» به منظور اطمینان از سلامت غذا روی تمامی بسته‌بندی‌ها خورده شده است.

پیش از اجرای این طرح اسنپ‌فود در مسیر همدلی با کادردرمان و پرستاران در صفحه اینستاگرامش از مردم خواست برای کادردرمان و پرستاران یک جمله امیدبخش بنویسند تا با رساندن پیام‌های مردمی به دست این قهرمان‌ها، موجی از امید در دل‌شان تازه شود. پیام‌های امیدبخش مردم، روی غذاهایی که روز پنجشنبه به دست کادردرمان رسید چاپ شد. به این ترتیب هر غذا یک نشانه‌ای از امید به همراه داشت تا اعضای کادردرمان و پرستاران بدانند که مردم فداکاری این روزهای‌شان را هرگز فراموش نمی‌کنند و از راه دور برای‌شان امید می‌فرستند. در بخشی از این پیام‌ها نوشته شده است:

«من برای همشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. نمی دونم اگه نبودید چیکار میکردیم، واقعا بابت این فداکاری ازتون ممنونیم.»

اسنپ‌فود بنا دارد در قالب کمپینی با شعار «در کنار شماییم» این همراهی را به شکل‌های دیگر ادامه دهد. این مجموعه همچنین از تمامی کسب‌وکارها دعوت کرده تا هر کدام با حضور گرم‌شان ادامه‌دهنده این مسیر باشند تا کشور و مردم ایران با کمک یکدیگر از این روزها به سلامت عبور کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • داش غلام
    داش غلام | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    آتش به اختیار بوده ها? ? احتمالا خانم های کادر درمان را هم وسط اتوبان پیاده خواهند کرد بعد هم باید از راننده عذرخواهی کنم دیجیاتو تو هم این قدر ن...مال?

مطالب پیشنهادی