ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۲۰
تکنولوژی

سامسونگ می‌خواهد با چیپست اگزینوس ۹۹۲ قدرت گلکسی نوت ۲۰ را افزایش دهد

سامسونگ در ماه‌های اخیر به علت استفاده از پردازنده‌های اگزینوس در پرچمداران خود با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده، با این حال بر اساس جدیدترین شنیده‌ها، این شرکت کره‌ای به علت تاخیر در تولید پردازنده اسنپدراگون ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

سامسونگ در ماه‌های اخیر به علت استفاده از پردازنده‌های اگزینوس در پرچمداران خود با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده، با این حال بر اساس جدیدترین شنیده‌ها، این شرکت کره‌ای به علت تاخیر در تولید پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس قصد دارد از چیپست اگزینوس ۹۹۲ در گوشی گلکسی نوت ۲۰ استفاده کند.

جدیدترین پرچمداران سامسونگ در بازار، گوشی‌های سری گلکسی S20 با توجه به بازار هدف به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ مجهز شده‌اند که البته نسخه اسنپدراگون این پرچمداران در مقایسه با نمونه دیگر عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. این موضوع باعث شده که سامسونگ به دنبال استفاده از نسل جدید این پردازنده خانگی در پرچمداران بعدی خود باشد.

بر اساس شنیده‌ها، قدرت گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ توسط چیپست اگزینوس ۹۹۲ تامین می‌شود که البته گزارش‌های گذشته به توسعه این پردازنده با لیتوگرافی ۶ نانومتری سامسونگ اشاره کرده بودند. انتظار می‌رود این چیپست جدید مصرف انرژی بهینه‌تر و همچنین عملکرد بهتری نسبت به اگزینوس ۹۹۰ داشته باشد و همچنین در مقایسه با اسنپدراگون ۸۶۵، ۱ تا ۳ قدرت بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.

گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ

علاوه بر مشکلات اگزینوس ۹۹۰، یکی دیگر از دلایل توسعه نمونه بهبودیافته آن می‌تواند مربوط به تاخیر احتمالی در تولید چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باشد. بر اساس گزارش‌ها، شیوع کرونا تولید چیپست جدید کوالکام را با مشکل مواجه کرده و به همین علت برای استفاده در گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ آماده نخواهد شد.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده سامسونگ بودیم که از جدیدترین آن‌ها به احتمال استفاده از سنسور دوربین سلفی زیر نمایشگر و همچنین عدم حضور دکمه‌های فیزیکی روی بدنه اشاره کرد که البته نمی‌توان چندان به آن‌ها اعتماد کرد. در گذشته گوشی گلکسی نوت پلاس با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود.

گزارش‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که شاید سامسونگ امسال از سه گوشی از سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کند که شامل نسخه استاندارد، پلاس و اولترا این پرچمدار می‌شود. از مشخصات احتمالی بالاترین نسخه آن‌ها می‌توان به حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی