ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرباد WF-SP800N سونی با قابلیت حذف نویز فعال و قیمت ۲۰۰ دلاری معرفی شد

سونی روز گذشته از جدیدترین ایرباد تماماً بیسیم خود به نام «WF-SP800N» رونمایی کرد. این ایرباد با بهره مندی از قابلیت حذف نویز فعال، گواهی IP55 و شارژدهی مناسب، با قیمت ۲۰۰ دلار روانه بازار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

سونی روز گذشته از جدیدترین ایرباد تماماً بیسیم خود به نام «WF-SP800N» رونمایی کرد. این ایرباد با بهره مندی از قابلیت حذف نویز فعال، گواهی IP55 و شارژدهی مناسب، با قیمت ۲۰۰ دلار روانه بازار شده است.

ایرباد WF-SP800N سونی جزو سری Extra Base بوده و از طراحی تو گوشی و نگهدارنده دور گوشی قابل تنظیم برخوردار است. ایربادها کمی سنگین بوده و هر کدام از آن ها ۹.۵ گرم وزن دارند. روی هر کدام از ایربادها دکمه های لمسی و همچنین کنترل صدای تطبیقی با پروفایل های مختلف برای پیاده روی، دویدن و حالت های مختلف سفر کردن قرار گرفته اند.

کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن Headphones Connect در کیفیت صدای خروجی تغییراتی ایجاد کند. ایرباد WF-SP800N از طریق بلوتوث 5 با گوشی جفت شده و با اندروید و iOS سازگار است.

شارژدهی ایرباد WF-SP800N سونی با فعال بودن حذف نویز ۹ ساعت و با غیر فعال بودن آن تا ۱۳ ساعت اعلام شده است. با استفاده از کیس شارژ طول عمر باتری بسته به فعال یا غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز بین ۹ تا ۱۳ ساعت دیگر افزایش می‌یابد. به گفته سونی با شارژ این محصول به مدت ۱۰ دقیقه می توان تا یک ساعت از آن استفاده کرد ولی متأسفانه خبری از شارژ بیسیم نیست.

ایرباد WF-SP800N سونی در رنگ های مشکی، سفید، آبی و نارنجی هم اکنون از سایت رسمی سونی با قیمت ۲۰۰ دلار قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

    خعلی خوشگله

مطالب پیشنهادی