ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا از کارت بانکی اعتباری مشابه اپل کارت رونمایی کند

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد رقابت طولانی خود با اپل را به بازار کارت‌های بانکی بکشاند. گفته می‌شود این غول کره‌ای با موسسه مالی آمریکایی SoFi همکاری خواهد کرد تا نمونه مشابه اپل کارت ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد رقابت طولانی خود با اپل را به بازار کارت‌های بانکی بکشاند. گفته می‌شود این غول کره‌ای با موسسه مالی آمریکایی SoFi همکاری خواهد کرد تا نمونه مشابه اپل کارت را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند خود قرار دهد.

البته تاکنون اطلاعات کاملی از هدف سامسونگ مشخص نشده، ولی می‌دانیم که این کارت توسط یک حساب بانکی یک گوشی هوشمند (گلکسی) کنترل می‌شود. مورد دیگری که هنوز مشخص نشده، لیست کشورهایی است که کارت اعتباری سامسونگ در آن‌ها فعال خواهد بود. با این حال سامسونگ چندان هم با بازار پرداخت‌های موبایلی بیگانه نیست. این کمپانی در سال ۲۰۱۵ سامسونگ پی (Samsung Pay) را در کره جنوبی راه‌اندازی کرد و به ندرت آن را به کشورهای دیگر نیز وارد کرد.

سامسونگ

بر اساس اخباری که منتشر شده، احتمال می‌رود کارت اعتباری کمپانی کره‌ای در همین تابستان معرفی شود و در اختیار کاربران قرار گیرد. یکی از سخنگویان این کمپانی می‌گوید:

«طی سال ۲۰۲۰ سامسونگ پی قرار است سرویس ما را از یک روش خرید و پرداخت پاداشی، به یک روش برای مدیریت هزینه‌ها تبدیل کند. طی سالیان اخیر ما همواره سعی کرده‌ایم پلتفرم مدیریت مالی موبایلی را توسعه دهیم و اکنون بیش از هر زمان دیگری سرویس‌های مدیریت مالی موبایلی و ابزارهای مدیریت اقتصاد در زندگی روزانه ما نقشی اساسی را ایفا می‌کنند.»

سرویس‌های پرداخت با گوشی هوشمند در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار بود که بخشی از این را مدیون همکاری بخش حمل و نقل و اصناف هستند. در نتیجه اصلا بی‌راه نیست که سامسونگ بخواهد اپل را در این زمینه نیز به چالش بکشد تا یکه‌تازی کمپانی آمریکایی را متوقف کند. در صورتی که تمامی بزرگان تکنولوژی بخواهند این راه را پیش بگیرند، می‌توانند با در نظر گرفتن پاداشی‌هایی برای خرید از سیستم‌های پرداختی خود، کاربران بیشتری را به سمت گوشی‌ها و پلتفرم‌های خود سوق دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی