ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر آموزش و پرورش: بیش از 12 میلیون دانش آموز در شبکه شاد فعال شدند

وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام این موضوع که براساس تصمیم ستاد ملی کرونا از ۲۷ اردیبهشت ماه مدارس برای رفع اشکال دانش آموزان بازگشایی می‌شوند اذعان داشت که تا به امروز بیش ۱۲ میلیون دانش ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام این موضوع که براساس تصمیم ستاد ملی کرونا از ۲۷ اردیبهشت ماه مدارس برای رفع اشکال دانش آموزان بازگشایی می‌شوند اذعان داشت که تا به امروز بیش ۱۲ میلیون دانش آموز در شبکه شاد فعال شدند.

«محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره جزئیات بازگشایی مدارس تاکید کرد که آنها می‌خواهند سال تحصیلی را طوری به پایان برسانند تا سال تحصیلی آینده هم آسیب نبیند. او با اشاره به تعطیلی مدارس در اسفند ماه اذعان داشته که ۷۰ درصد محتوای آموزشی تا به آن زمان تدریس شده بود و سی درصد باقی مانده از طریق تلویزیون و اپلیکیشن شاد به دانش آموزان یاد داده می‌شود:

«با توجه به اینکه تلویزیون رسانه تعاملی نبود شبکه شاد را راه اندازی کردیم. بیش از ۱۲ میلیون دانش آموز در شبکه شاد فعال شدند. همچنین در مواردی که به این شبکه دسترسی نبود با استفاده از روش تولید بسته‌های آموزشی و روش مکتوب کار را دنبال کردیم.»

حاجی میرزائی تاکید کرده اگر دانش آموزان با وجود دوره کردن دروس در اپلیکیشن شاد کماکان سوالات درسی دارند می‌توانند از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد برای رفع اشکال به مدارس بروند: «:چنانچه دانش آموزان ابهام یا سوالی ندارند نیاز نیست در مدرسه حضور داشته باشند.» همچنین بر این اساس اعلام شده معلمان طبق برنامه هفتگی در مدارس حاضر می شوند.

وزیر آموزش و پرورش درباره حضور معلمان و مدیران در مدارس نیز تاکید کرده که حضور مدیران در مدارس پس از بازگشایی ضروری است، اما معلمان طبق تقویم آموزشی در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند.

به گفته حاجی میرزایی چنانچه تعداد مراجعه‌های دانش آموزان به مدارس کم باشد، حضور معلمین در هفته‌های آتی کاهش می‌یابد یا حتی مدرسه می‌تواند در صورت حضور نداشتن دانش آموزان نسبت به برگزاری امتحانات اقدام کند.

گفتنیست اپلیکیشن شاد چندی پیش با همراهی اپراتور اول راه‌اندازی شده و پس از پایان تعطیلات نوروزی در دسترس دانش آموزان قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    12 میلیون ابزار جاسوسی فعال شد

  • Dolse Bostani
    Dolse Bostani | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    من یه معلمم و خدایی از این برنامه خیری ندیدم یه بار کلاسمو نشونم میده یه بار نیستم یه بار هستم ولی ادمین نیستم یه وضعیت اسفباری داره که نگو امیدوارم چنبره زدن همراه اول روی این شبکه به تبلیغات و عدم پیشرفتش دامن نزنه روزی که گفته شد پونزده سال قرار پشتیبان فنی این مجموعه همراه اول باشه دیگه فهمیدم امیدی بهش نیست آخه آموزش پرورش شده یه بنگاه اقتصادی برا مشکلات و سو استفاده ازش به هر شکل ممکن وضعیت افتضاح مدارس در نبود امکانات اولیه عدم اطلاع دانش کافی برخی از معلمان در زمینه های مختلف فقر فرهنگی برخی دانش آموزان و نبود اجازه برخورد قاطع و به موقع حقوق ناکافی کارکنان و هزاران مشکل که آموزش و پرورش رو کرده یک ارگان مصرفی و ببینید که شاد هم از این قضیه در آینده مستثنی نخواهد بود .

  • Reza Molodi
    Reza Molodi | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    خدا لعنتتون کنه با این برنامه شاد، خدا میدونه چندتا مرد و زن سرپرست خانوار رو شرمنده بچه هاشون کردید.

  • HhMojtaba666
    HhMojtaba666 | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    خواهرزدم با بدبختی ثبت نام کرد،انقد داغونو اررور داشت.که همرو کلافه کرد،اخرش دوباره برگشتن واتس اپو تلگرام

  • Amir Dn
    Amir Dn | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    برنامه بسیار ضعیف پر از کندی و لگ و باگ
    و مشکل ارسال نشدن و غیره

مطالب پیشنهادی