ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای
نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت «Group Session» به اسپاتیفای اضافه شد؛ ارمغانی برای روزهای قرنطینه

شیوع ویروس کرونا باعث شده بسیاری از ما خانه نشین شویم و از سرویس‌های اینترنتی استفاده کنیم. به تازگی اسپاتیفای ویژگی «Group Session» یا جلسه گروهی را برای کاربران درنظر گرفته که توسط آن می‌توان ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

شیوع ویروس کرونا باعث شده بسیاری از ما خانه نشین شویم و از سرویس‌های اینترنتی استفاده کنیم. به تازگی اسپاتیفای ویژگی «Group Session» یا جلسه گروهی را برای کاربران درنظر گرفته که توسط آن می‌توان موسیقی در حال پخش برای چندین حساب پریمیوم را کنترل کرد.

اسپاتیفای به تازگی تست بتای این ویژگی را شروع کرده و اگر چند نفر نزدیک بهم می‌خواهند یک آهنگ را به صورت مشترک گوش دهند، این قابلیت برای آن‌‌ها کارآمد خواهد بود. برای استفاده از جلسه گروهی اسپاتیفای باید به صفحه اجرای آهنگ این برنامه مراجعه و آیکون کانکت در سمت چپ بخش پایینی رابط کاربری را انتخاب کنید. این فرایند برای شما آشنا خواهد بود، چرا که بدین شکل موسیقی مورد علاقه خود را توسط اسپیکر هوشمند یا دستگاه دیگری گوش می‌دهید.

پس از ورود به این بخش، می‌توانید یک کد را با دیگر افراد که در نزدیکی شما هستند، به اشتراک بگذارید و آن‌ها با اسکن این کد، به این جلسه اضافه می‌شوند. زمانی که همه به گروه اضافه شدند، امکان کنترل موسیقی در حال پخش برای آن‌ها فراهم می‌شود. برای مثال اگر فردی آهنگ را تغییر دهید، این اتفاق برای تمام اعضای گروه رخ می‌دهد.

اسپاتیفای

با توجه به این موضوع که چنین ویژگی برای دو یا چند حساب پریمیوم درنظر گرفته شده، شما نمی‌توانید در صورت استفاده از یک حساب توسط چند نفر، از آن بهره ببرید. انتظار می‌رود با پایان بحران کرونا و بازگشت جهان به وضعیت عادی، این ویژگی اسپاتیفای طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند. با این وجود احتمالا اعضای یک خانواده که بخاطر کرونا خانه نشین شده‌اند، می‌توانند هم اکنون از آن لذت ببرند.

اسپاتیفای در نهایت اعلام کرده که در آینده ویژگی‌های بیشتری را به Group Session اضافه می‌کند و کارایی آن را افزایش می‌دهد. این سرویس پخش موسیقی قصد دارد با ویژگی‌های متعدد و پیشنهادهای مختلف، تعداد کاربران پولی خود را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی