ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بورینگ کمپانی حفر تونل‌های هایپرلوپ لاس وگاس را تمام کرد

شرکت حفاری تحت امر ایلان ماسک یعنی بورینگ کمپانی حفر دومین تونل زیرزمینی «مرکز کنوانسیون لاس وگاس» (LVCC) را تمام کرد. این شرکت امیدوار است سیستم حمل و نقل فوق سریع زیرزمینی برای نمایشگاه CES ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

شرکت حفاری تحت امر ایلان ماسک یعنی بورینگ کمپانی حفر دومین تونل زیرزمینی «مرکز کنوانسیون لاس وگاس» (LVCC) را تمام کرد. این شرکت امیدوار است سیستم حمل و نقل فوق سریع زیرزمینی برای نمایشگاه CES سال بعد آماده شود.

مقامات مرکز کنوانسیون لاس وگاس، اسفند ماه سال ۹۷ بورینگ کمپانی را مأمور حفر تونل ۱.۶ کیلومتری کردند. طبق برآوردها این پروژه ۵۲.۵ میلیون دلار هزینه داشته و سال ۲۰۲۱ تکمیل خواهد شد. پس از اتمام این پروژه بورینگ کمپانی برای اولین بار می‌تواند از آن بهره برداری تجاری کند.

قرار است به کمک این پروژه که با نام رسمی «Convention Center Loop» شناخته می‌شود، جا به جایی مسافران بوسیله اتومبیل‌های خودران تسلا و از طریق تونل زیرزمینی انجام شود. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده تا در هر ساعت بیش از ۴ هزار مسافر را جا به جا کرده و مسافتی که با ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توان به مقصد رسید را به سفری بسیار کوتاه و زیر دو دقیقه تبدیل کند.

بورینگ کمپانی حفر دومین تونل زیرزمینی مرکز کنوانسیون لاس وگاس را تمام کرد

طبق برنامه ریزی‌ها باید دو تونل زیر مرکز کنوانسیون لاس وگاس حفر می‌شد که حالا حفر هر دو تونل انجام شده است. حفر تونل اول اواخر بهمن ماه سال قبل تمام شد و در ادامه قرار است بورینگ کمپانی ایستگاه‌های سطح زمین را در ابتدا و انتهای تونل‌ها و چند ایستگاه را نیز داخل تونل‌ها احداث کند. بناست در آینده این سیستم گسترش پیدا کرده و مسافران را به مراکز تفریحی، استادیوم لاس وگاس و فرودگاه بین المللی McCarran حمل کند.

اگر اوضاع آنطور که بورینگ کمپانی برنامه ریزی کرده پیش برود و همه گیری کرونا تأثیر منفی چندانی بر روند توسعه و ساخت نگذارد، این سیستم حمل و نقل برای نمایشگاه CES سال آینده (در صورت برگزاری) آماده خواهد شد و بازدیدکنندگان را که باید ساعت‌ها محیط نمایشگاه را برای رسیدن به محل مورد نظر پیاده روی کنند، با سرعت بالا جا‌به‌جا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    درود بر ایلان ماسک

مطالب پیشنهادی