ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شاهکار جدید شرکت اسکوبار: فروش آیفون ۱۱ پرو تعمیری با پوشش طلا به نصف قیمت

«روبرتو اسکوبار»، برادر خلافکار معروف کلمبیا یعنی «پابلو اسکوبار»، با معرفی گوشی‌های تاشو که در حقیقت گلکسی فولد و رویول فلکس پای با پوشش اسکوبار هستند، جنجال به پا کرده است. حال او برای مبارزه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

«روبرتو اسکوبار»، برادر خلافکار معروف کلمبیا یعنی «پابلو اسکوبار»، با معرفی گوشی‌های تاشو که در حقیقت گلکسی فولد و رویول فلکس پای با پوشش اسکوبار هستند، جنجال به پا کرده است. حال او برای مبارزه با اپل، مدل‌های ریفربیش شده آیفون ۱۱ پرو را تعمیر کرده و آن‌ها را با پوشش طلا نصف قیمت می‌فروشد.

شرکت «Escobar Inc» با انتشار بیانیه‌ای از فروش مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۱۱ پرو که «قبلا آسیب دیده بودند» خبر داده است. به گفته این شرکت آیفون‌ها تعمیر و با طلا پوشیده شده‌اند. البته باید دید ادعای اسکوبار در مورد پوشش طلا تا چه حد درست است، چون این شرکت در مورد اسکوبار فولد ۲ (بخوانید گلکسی فولد) نیز همین ادعا را می‌کرد ولی این گوشی در واقع با برچسب طلا که مثل فویل به راحتی جدا می‌شود، پوشیده شده است.

شرکت اسکوبار آیفون ۱۱ پرو ریفربیش شده را با پوشش طلا به نصف قیمت می فروشد

شرکت یاد شده می‌گوید آیفون‌ها با تمام لوازم جانبی فابریک مثل «کابل، شارژر و هدفون» و با «جعبه چوبی لوکس» فروخته می‌شوند و در پنل پشت آن‌ها لوگوی اسکوبار حک شده است.

روبرتو اسکوبار که به تازگی از اپل شکایت کرده و خواهان دریافت ۲.۶ میلیارد دلار از این شرکت شده، در بیانیه خود هدف از عرضه آیفون‌ها را رقابت با این شرکت عنوان کرده و می‌گوید:

«این روش من برای مبارزه با اپل است، گوشی‌های آن‌ها را با قیمت کمتر اما با پوشش طلا می‌فروشم. اپل هرگز توانایی انجام چنین کاری را ندارد.»

آیفون ۱۱ پرو معمولی ۹۹۹ دلار قیمت دارد و امکان خرید نمونه ۴۹۹ دلاری با پوشش طلای ۲۴ عیار پیشنهادی وسوسه کننده خواهد بود. البته باید دید این بار شرکت اسکوبار گوشی‌ها را به آدرس مشتریان ارسال می‌کند یا نه، چون اسکوبار فولد هیچ گاه به دست مشتریان نرسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۸ خرداد ۱۳۹۹

    بهش دختر بدیم چطوره

مطالب پیشنهادی