ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریلمی X3 سوپرزوم
تکنولوژی

ریلمی X3 سوپرزوم با دوربین چهارگانه پریسکوپی و قیمت ۵۵۰ دلار معرفی شد

ریلمی روز گذشته از یک تلفن هوشمند پیشرفته معرفی کرد و برای نخستین بار پیش از عرضه به بازار هند، آن را در اختیار کاربران اروپایی قرار خواهد داد. این گوشی که ریلمی X3 سوپرزوم نام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰

ریلمی روز گذشته از یک تلفن هوشمند پیشرفته معرفی کرد و برای نخستین بار پیش از عرضه به بازار هند، آن را در اختیار کاربران اروپایی قرار خواهد داد. این گوشی که ریلمی X3 سوپرزوم نام دارد ابتدا به بازارهای اسپانیا و انگلستان عرضه می شود.

همانطور که از نام ریلمی X3 سوپرزوم می توان حدس زد، اصلی ترین مشخصه این گوشی لنز زوم پریسکوپی اش است؛ قابلیتی که تا به امروز صرفا روی پرچمدارانی نظیر اوپو فایند X2 پرو یا گلکسی اس 20 اولترا شاهدش بوده ایم. این لنز با یک حسگر ۸ مگاپیکسلی همراه شده و قابلیت بزرگنمایی ۵ برابری را از طریق دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اش ارائه می دهد؛ دوربین چهارگانه اصلی در بخش پشتی بدنه ریلمی X3 سوپرزوم همچنین دربرگیرنده یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می شود.

ریلمی X3 سوپرزوم

تازه ترین محصول ریلمی به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزلوشن 1080p و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که یک بریدگی نیز در بخش بالایی آن دیده می شود و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید همراهش را در خود جای داده است. این گوشی یک پنل LCD دارد نه OLED که به خوبی علت حاشیه نسبتا بزرگ در بخش پایینی اش را توضیح می دهد. شرکت سازنده به رسم این روزها یک حسگر تشخیص اثر انگشت را هم برای این گوشی در نظر گرفته که البته به خاطر LCD بودن نمایشگر درون دکمه پاور دستگاه در بخش جانبی بدنه تعبیه شده است.

توان پردازشی این گوشی از چیپست اسنپدراگون +855 تامین می شود که آخرین چیپ پرچمدار کوالکام پیش از عرضه تراشه های بهره مند از مودم 5G محسوب می شود. باتری این گوشی ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با توان ۳۰ وات و از طریق پورت USB-C شارژ می شود. اسپیکرها و بازخوردهای لرزشی این تلفن هوشمند هم بسیار خوب عمل می کنند و آنطور که ریلمی مدعی شده سه لایه ضد آب در شاسی ریلمی X3 سوپرزوم به کار رفته است تا مقاومت آن در برابر آب بالا رود (هرچند که حرفی از استاندارد IP در فهرست مشخصات این گوشی به میان نیامده است).

ریلمی X3 سوپرزوم

ریلمی X3 سوپرزوم روی هم رفته ترکیبی غیرعادی از امکانات مفید یک پرچمدار و طراحی گوشی های غیرپرچمدار است. اگر حاشیه پایین نمایشگر و پشتیبانی از 5G برایتان اهمیت دارد بهتر است به فکر موبایل دیگری باشید. با این حال +855 باز هم چیپست قدرتمندی محسوب می شود و ۱۲۰ هرتز حتی برای نمایشگرهای LCD یک نقطه قوت است. نکته دیگر آنکه سوپرزوم ریلمی ارزان ترین گوشی بازار همراه با لنز تله فوتو پریسکوپی است.

ریلمی X3 سوپرزوم در اروپا صرفا در قالب یک مدل با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رفت و قیمتی برابر با ۵۵۰ دلار خواهد داشت و در انگلستان با قیمت ۵۷۵ دلار به فروش می رود. این گوشی فعلا در دو رنگ سفید و آبی تولید شده فروش آن از حدود یک هفته دیگر آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۸ خرداد ۱۳۹۹

    این حفره تو نمایشگر چییه دست از سرش برنمی‌دارن خداوکیلی ۱۰۰ تومن میدم

مطالب پیشنهادی