ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ۲۰۲۰ شیائومی Mi NoteBook Pro 15 با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

شیائومی پس از الترابوک‌های ۱۴ اینچی خود از لپتاپ قدرتمند می ‌نوتبوک پرو ۱۵ نیز رونمایی کرد که از پردازنده نسل دهم اینتل  Core i7 و کارت گرافیک اختصاصی بهره می‌برد. می‌نوتبوک پرو ۱۵ در دو نسخه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

شیائومی پس از الترابوک‌های ۱۴ اینچی خود از لپتاپ قدرتمند می ‌نوتبوک پرو ۱۵ نیز رونمایی کرد که از پردازنده نسل دهم اینتل  Core i7 و کارت گرافیک اختصاصی بهره می‌برد.

می‌نوتبوک پرو ۱۵ در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد که تفاوت بین آنها به نوع پردازنده و میزان رم  برمی‌گردد و از دیگر جهات کاملا مشابه هستند. نسخه ارزانتر که ۸۴۸ دلار قیمت گذاری شده، از پردازنده نسل دهم Core i5-10210U در کنار ۸ گیگابایت رم دو کاناله DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD از نوع PCIe NVMe بهره می‌برد.

نسخه ۹۸۹ دلاری اما به تراشه قوی‌تر Core i7-10510U مجهز شده و پیکربندی حافظه در آن شامل ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه پر سرعت SSD است. پردازش گرافیکی در هر دو مدل بر عهده کارت انویدیا MX350 مبتنی بر معماری پاسکال قرار دارد.

هردو مدل از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن FHD، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای و پوشش کامل طیف رنگی sRGB برخوردار هستند که عرض حاشیه آن از ۶.۲۵ میلی متر فراتر نمی‌رود. در نتیجه این حاشیه اندک نمایشگر ۸۱.۵ درصد از پنل جلو را اشغال کرده و روی آن نیز لایه محافظ گوریلا گلس قرار گرفته است.

کمپانی چینی برای مدل ۲۰۲۰ می نوتبوک پرو ۱۵ کیبورد کامل جزیره‌ای با نور پس زمینه را انتخاب کرده که از میانبر Fn + K نیز پشتیبانی می کند. اگرچه در این دستگاه به نسخه کم مصرف پردازنده اینتل مجهز شده اما برای دفع بهتر حرارت از فن خنک کننده دوگانه استفاده شده است.

تامین انرژی برعهده یک باتری ۶۰ وات ساعتی قرار دارد که یکبار شارژ کامل آن برای اجرای ۱۷ ساعت ویدیو کفایت می‌کند. آداپتور شارژ سریع از طریق پورت USB-C باتری را در ۴۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌کند. همچنین از طریق پورت Type-C می توان گوشی را با توان ۱۸ وات شارژ کرد.

از دیگر ویژگی های می نوت بوک پرو ۱۵ باید به اسکنر اثر انگشت، اسپیکر هارمن، ویندوز ۱۰، دو پورت Type-C، دوUSB 3.1، جک ۳.۵ میلیمتری صدا، HDMI و اسلات SD اشاره کرد.این لپتاپ از همین حالا در دسترس خریداران قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammadreza Geravand
    Mohammadreza Geravand | ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

    بابا این چینیا هم با این انتخاب پردازندشون حالمونک به هم زدن چیه آخه پردازنده گرافیکی mx بجاش 1065g7 میذاشتن باطریشم بیشتر جواب میداد

  • Khan
    Khan | ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

    چ خوبه. محصولات شیائومی کیفیتشون هم خوبه درمقابل هزینه ای که میکنی. همینو برندای لپ تاپ میزدن حداقل 50% گرونتر میفروختن

مطالب پیشنهادی