ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتور اسپرت

فورد GT تیونینگ منصوری معرفی شد؛ جراحی کامل هیولای آمریکایی توسط تیونر اصالتا ایرانی

شرکت تیونینگ منصوری که شهرت بسیار زیادی در ارتقای فنی و ظاهری انواع خودروهای لوکس و اسپرت دارد، در یکی از جدیدترین پروژه‌های خود به سراغ فورد GT رفته و با طراحی یک کیت بدنه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

شرکت تیونینگ منصوری که شهرت بسیار زیادی در ارتقای فنی و ظاهری انواع خودروهای لوکس و اسپرت دارد، در یکی از جدیدترین پروژه‌های خود به سراغ فورد GT رفته و با طراحی یک کیت بدنه اختصاصی آن را به مدلی جذاب‌تر تبدیل کرده است.

به رسم عادت دیرینه، کیت اختصاصی منصوری برای فورد GT نیز عمدتا از فیبرکربن ساخته شده و هر جایی از بدنه را که نگاه کنید، این ماده سبک اما مقاوم را خواهید دید. با نصب این کیت، GT چهره متفاوتی پیدا کرده و می‌توان گفت که منصوری به نوعی سوپر اتومبیل آمریکایی‌ها را فیس‌لیفت نموده است.

تغییر شکل کامل قاب چراغ‌ها و استفاده از نمونه LED جدید اولین نکته‌ای است که در نمای روبروی فورد GT تیونینگ منصوری جلب توجه می‌کند

ترکیب رنگ آبی بدنه با رنگ تیره و بافت‌دار فیبرکربن، جلوه‌ای خاص به نمای ظاهری این خودرو بخشیده است. منصوری برای ایجاد حس هیجان مسابقه، با الگوبرداری از پرچم شطرنجی، طرحی مشابه را در برخی قسمت‌ها از جمله کاپوت جلو، دیوار ورودی‌های هوا و باله بزرگ انتهایی پیاده‌سازی کرده است.

منصوری برای این پروژه نام Le Mansory را برگزیده است. رینگ‌های این خودرو در جلو و عقب به ترتیب دارای ابعادی برابر با 9x21 و 12x21 بوده و با لاستیک‌های کانتیننتال Sport Contact 6 احاطه شده‌اند.

فورد GT تیونینگ منصوری

در حالت استاندارد سیستم اگزوز فورد GT به دو خروجی گرد حاضر در بخش میانی بدنه منتهی می‌شود؛ اما با بازنگری منصوری یک خروجی دیگر افزوده شده و محصول نهایی اکنون دارای سه خروجی با چینشی مثلثی شکل است.

در کنار طراحی یک کیت اختصاصی هیجان‌انگیز، مهندسین منصوری در موتور فورد GT نیز بازنگری‌هایی داشته‌اند. نتیجه این امر باعث افزایش قدرت موتور 3.5 لیتری توئین توربوی V6 به 700 اسب بخار و رسیدن گشتاور به رقم 840 نیوتن متر شده است. بد نیست بدانید این موتور در شرایط نرمال 647 اسب بخار قدرت و 746 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

به گفته منصوری با تغییرات و بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در پیشرانه و ایرودینامیک خودرو نهایت سرعت آن از 348 کیلومتر در ساعت به 354 کیلومتر در ساعت ارتقا یافته است. آنطور که تیونر معروف جهان خودرو اعلام کرده، این پروژه تنها به سه دستگاه محدود خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • HAMID SAED 1992
    HAMID SAED 1992 | ۱۴ تیر ۱۳۹۹

    عالی شده⁦??⁩

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    تیم تیونینگ منصوری کارشون درسته اما خیلی بدنامن و معمولا انتقادهای زیادی به کاراشون وارده .. سر همین ماشین هم اکثرا معتقدن که طراحی ماشین بد شده به نسبت اوریجینالش

  • keep quiet
    keep quiet | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    وااای چه طراحی، خدااا????
    من یه ساله میخام یه کیت بزنم رو ماشین نمیتونم??

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    تیم طراحی منصوری خیلی حرفه ای و خوش سلیقه طراحی میکنن.واقعا نشد یه ماشین از تیونینگ منصوری ببینم بگم تیونینگ نشدش قشنگ تره چه داخل چه خارج واقعا ادم کیف میکنه ماشینهای منصوری رو میبینه

  • mehran gh
    mehran gh | ۱۳ تیر ۱۳۹۹

    ما هم پراید 151میسازیم
    مملکت فلان ، بهمدان

مطالب پیشنهادی