ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هفت سنگ؛ بدو کراش بدو

کراش باندیکوتی که سه هفته پیش معرفی کردیم را به یاد دارید؟ دیروز استودیوی کینگ (King) پیش ثبت‌نام بازی را آغاز کرد و البته اسمش را هم از Crash Bandicoot Mobile به Crash Bandicoot: On the Run ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

کراش باندیکوتی که سه هفته پیش معرفی کردیم را به یاد دارید؟ دیروز استودیوی کینگ (King) پیش ثبت‌نام بازی را آغاز کرد و البته اسمش را هم از Crash Bandicoot Mobile به Crash Bandicoot: On the Run تغییر داد.

این یعنی احتمالا خیلی تا عرضه بازی فاصله نداریم. البته کینگ مشخص نکرده که بازی چه زمانی به عرضه جهانی می‌رسد ولی با توجه به اینکه پاییز امسال یک کراش باندیکوت جدید به پلتفرم‌های خانگی می‌آید، بنابراین همان موقع‌ها هم احتمالا نسخه موبایل از راه برسد.

این از خبر اول هفته، اما دومین اتفاق مهمی که در این چند روز افتاد لغو ساخت Castlevania: Grimoire of Souls بود. بازی از سال پیش در مرحله عرضه محدود به سر می‌برد و کونامی بدون اینکه اطلاعاتی بدهد، اعلام کرده از شهریور-مهر سرورهای بازی بسته می‌شوند.

Grimoire of Souls تنها کسلوانیای روی موبایل نیست و کونامی همین امسال پورت Symphony of the Night را هم منتشر کرده بود اما تفاوت این بازی در این است که Grimoire of Souls قرار بود یک نسخه اختصاصی از مجموعه برای تلفن‌های هوشمند باشد.

One-Punch Man: Road to Hero 2.0

بازی وان پانچ من

  • بازی آنلاین است

بازی وان پانچ من همان ویژگی را دارد که خیلی از بازی‌های موبایل ساخته شده از روی مجموعه‌های معروف، با تکیه بر آن توانستند جامعه طرفداران خود را به سمت بازی بکشانند.

در اینجا نه خبری از یک گیم پلی درگیرکننده است و نه سازنده سعی کرده تجربه‌ای متفاوت را رقم بزند، به جای آن‌ها بازی تا دل‌تان بخواهد شخصیت از دنیای وان پانچ من دارد و بازیکن با پیشروی و البته خرج کردن می‌تواند این مبارزین را به دست بیاورد.

در بازی وان پانچ من بازیکن هر مرحله گروهش را از بین شخصیت‌هایی که دارد می‌چیند و به مبارزه با دشمنان می‌رود. مهمترین کاری که باید انجام بدهید این است که تصمیم بگیرید شخصیت‌ها را کجا بگذارید. بعد از آن خود بازی بقیه کارها را انجام می‌دهد.

به عنوان یک غیرِ طرفدار، روند خسته کننده‌ای به‌نظر می‌رسد ولی برای طرفداران انیمه وان پانچ من که با شخصیت‌هایش آشنا هستند همین حضور کاراکترهای زیاد و قابلیت تعامل با آن‌ها باعث می‌شود تا بازی با وجود گیم پلی تکراری‌اش باز جذابیت‌هایی داشته باشد.

One-Punch Man:Road to Hero 2.0

One-Punch Man:Road to Hero 2.0

سازنده: OASIS GAMES قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 445.2 / 318.46 مگابایت زبان:

Orwell

  • بازی آفلاین است

داستان اورول (Orwell) پیرامون نرم افزاری به همین اسم می‌چرخد که دولت آن را ساخته تا بتواند به حریم شخصی مردم وارد بشود و اطلاعاتی که نیاز است را به دست بیاورد.

حالا در پی یک بمب‌گذاری و مرگ چندین نفر، دولت چاره‌ای نمی‌بیند جز اینکه از اورول کمک بگیرد و اینجاست که وظیفه بازیکن مشخص می‌شود؛ به عنوان یکی از محققین و با استفاده از نرم افزار باید از پشت پرده ماجرا سر در بیاورید.

اورول چند سال پیش برای پلتفرم‌های خانگی منتشر شد و آنطور که نقدها نشان می‌دهند، بازی با داستان سیاسی‌اش اتفاقاتی که در دنیای امروزی رخ می‌دهند را به شکلی جذاب به نمایش گذاشته است.

از لحاظ گیم پلی احتمالا نزدیک‌ترین مثالی که می‌شود زد SIMULACRA یا SIM - Sara is Missing است. در اینجا هم عکس‌ها، جزییات مربوط به ایمیل‌ها، تماس‌ها یا پیامک‌های مردم را چک می‌کنید تا به جواب برسید.

Orwell

Orwell

سازنده: Fellow Traveller قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 225.1 / 221.3 مگابایت زبان:

Thronebreaker: The Witcher Tales

  • بازی آفلاین است

چند ماه بعد از عرضه بازی کارتی ویچر برای پلتفرم‌های خانگی، استودیوی سی دی پراجکت نسخه داستانی آن را در قالب بازی جداگانه‌ای منتشر کرد که اتفاقاتش به قبل از سه گانه اصلی برمی‌گردد.

Thronebreaker: The Witcher Tales همین بازی است که حالا دارندگان آی‌دیوایس‌ها هم می‌توانند تجربه‌اش کنند. گیم پلی بازی به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش مبارزات که شبیه به گوئنت بوده و با کارت‌هایی که دارید با حریف می‌جنگید.

اما بخش دوم به جستجو در محیط مربوط می‌شود. بازیکن می‌تواند در بعضی از بخش‌هایی بازی به جستجو بپردازد (در نمایی بالا) و اینگونه بیشتر با اتفاقات دنیای اطراف و شخصیت‌ها آشنا شود؛ خبری از مبارزه در این قسمت نیست.

نسخه کامپیوتر بازی با بازخوردهای خیلی مثبتی روبه‌رو شده و با وجود اینکه از بخش داستانی یک اثر کارتی معمولا انتظار زیادی نمی‌رود اما آنطور که نقدها نشان می‌دهند سی دی پراجکت خیلی خوب توانسته داستان دنیای ویچر را در Thronebreaker گسترش بدهد.

Thronebreaker

Thronebreaker

سازنده: CD PROJEKT قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2000 مگابایت زبان:

SPHAZE

  • بازی آفلاین است

ترکیب پازل‌های آرکید Cut the Rope با فلسفه طراحی فوق‌العاده مانیومنت ولی (Monument Vally)؛ این توصیفی است که سازنده SPHAZE از عنوان خود دارد. بازی در واقع در گیم‌پلی‌اش سعی کرده پازل‌هایی به سرگرم‌کنندگی Cut the Rope اما در سبکی متفاوت ارائه بدهد و با الهام از بخش بصری مانیومنت ولی تلاشش این است تا این تجربه را زیبا‌تر کند. در هر مرحله، بازیکن با چرخش سنگ‌ها باید در محیط مارپیچی بازی راهی را برای ربات درست کند تا او بتواند به نقطه مشخص شده برسد.

SPHAZE

SPHAZE

سازنده: Mateusz Janczewski قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 362.8 / 116 مگابایت زبان:

War Tortoise 2

  • بازی آفلاین است

جنگ لاکپشتی یا War Tortoise با ترکیب سبک تیراندازی و Idle، یک اکشنِ ساده اما اعتیادآور و خوش گرافیک را ارائه داد و War Tortoise 2 به عنوان دنباله این بازی دوباره دست روی همین ایده گذاشته است.

در زمان مبارزات تنها کاری که انجام می‌دهید این است که نشانه‌گیر را روی دشمنان می‌گذارید تا هوش مصنوعی خودش به آن‌ها تیراندازی کند.  اما بخش اعتیادآور بازی مشابه بقیه عناوین سبک Idle به خارج از میدان نبرد و قابلیت ارتقا لاکپشت برمی‌گردد. با پول‌هایی که به دست می‌آیند، می‌شود تجهیزات لاکپشت را ارتقا داده یا با استخدام نیروهای جدید سریع‌تر دشمنان را از میان برداشت.

War Tortoise 2

War Tortoise 2

سازنده: Foursaken Media قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3400 / 767 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

    بدو کراش خیلی عالی منتها احتمال 99 درصد مثل ماریو دونده آنلاین باشه و این نکته منفی .
    تعداد بازی هایی که معرفی می شوند کم هستند لطفا حداقل 10 بازی معرفی کنین و بیشترشون لطفا آفلاین باشند . اینترنت گرونه !

  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

    وار تورتل ۲ خیلی چیز چرتی هست
    من نسخه مد شده رو گرفتم
    هیچ هدفی نداره
    تموم هم نمیشه بینهایت شد همه ارتقاع ها دیگه ته تهش رسیدم ولی هیچی
    تمام نقشه هم کامل کردم با بد بختی
    حتی با اینکه مود شده بود ولی بازم به سختی تموم شد
    اخرش همه نشتن تموم شد

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۰ تیر ۱۳۹۹

    واقعا به سمت آنلاین شدن بازی ها پیش می روند ، کراش هم عالیه اما فکر کنم آنلاین باشه .
    دیجیاتو لطفا بیشتر بازی های آفلاین معرفی کنید ، بعد تعداد بیشتری بازی معرفی کنید حداقل هر هفته 10 عدد تشکر

    • جانی سینز علیه حسن دزده
      جانی سینز علیه حسن دزده | ۲۲ تیر ۱۳۹۹

      نسخه آزمایشیش آفلاین بود ولی لگ و مصرف باتری زیادی داشت.انیمیشنای کراش واقعا در سطح متفاوتی نسبت به رقبا قرار داره و امثال subway وtempleنمیتونن بهش برسن.

مطالب پیشنهادی