ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو: شیائومی ردمی نوت 9 [تماشا کنید]

شیائومی با سری ردمی توانسته بخش قابل توجهی از بازار گوشی های میان رده را در اختیار بگیرد. ردمی نوت 8 که سال گذشته معرفی شد، به سرعت به یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار بدل شد و حالا ردمی نوت 9 آمده تا این راه را ادامه دهد. در این ویدیو می خواهیم پس از جعبه گشایی، نگاه کوتاهی به ردمی نوت 9 داشته باشیم. با ما همراه باشید.

تماشای ویدیو با کیفیت بالا در یوتوب دیجیاتو

ردمی نوت 9 در حال حاضر بین 5 الی 5.5 میلیون تومان قیمت دارد که با توجه به وضعیت کنونی بازار، رقم معقولی محسوب می شود. این گوشی دو برادر بزرگتر به نام های ردمی نوت 9 پرو و پرو مکس هم دارد که از سخت افزار متفاوتی بهره می برند. همچنین دو مدل دیگر به نام های ردمی نوت 9S و 9S پرو هم در بازار وجود دارند.

ویژگی های شاخص ردمی نوت 9 را می توان در طراحی زیبا، سخت افزار مناسب، دوربین های حرفه ای و باتری پرظرفیت خلاصه کرد. این گوشی با حاشیه های اندک اطراف نمایشگر و حفره دوربین سلفی در میان محصولات زیبای بازار قرار می گیرد. ماژول مستطیلی دوربین چهارگانه هم در مرکز قاب پشتی قرار گرفته تا تعادل گوشی روی میز به هم نخورد. برخلاف نسل قبل، شیائومی از پنل پشتی پلاستیکی استفاده کرده که البته کیفیت خوب و رنگ بندی جذابی هم دارد، به ویژه این رنگ سبز-آبی که شیائومی به آن «سبز جنگلی» می گوید. با وجود بدنه پلاستیکی، وزن گوشی کمی بیشتر از انتظار است و با ابعاد نسبتاً بزرگ، نمی توان از نظر ارگونومی امتیاز کامل را به ردمی نوت 9 داد.

از نظر سخت افزاری با گوشی نسبتاً قدرتمندی روبرو هستیم. شیائومی از چیپست مدیاتک هلیو G85 به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در ردمی نوت 9 استفاده کرده که ترکیب مناسبی برای استفاده روزمره و تا حدودی هم گیمینگ محسوب می شود. البته برای ارزیابی توان سخت افزاری گوشی به زمان بیشتری نیاز داریم.

علاوه بر دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین های فوق عریض و ماکرو و عمق سنج هم داریم که هنوز نمی توان در مورد کیفیت آنها نظر داد. دوربین ماکرو این گوشی به قابلیت فوکوس خودکار مجهز شده تا عکاسی از سوژه های نزدیک کمی ساده تر باشد. باتری 5020 میلی آمپر ساعتی ردمی نوت 9 هم یکی دیگر از ویژگی های برجسته این گوشی به شمار می رود.

به زودی می توانید بررسی کامل این گوشی را در دیجیاتو بخوانید. اگر قصد خرید محصولات شیائومی را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی می مارکت مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • elshan123
    elshan123 | ۲۴ تیر ۱۳۹۹

    ردمی نوت ۸ پرو تازه سفارش دادم .چک کردم دیدم تو این بازه واسه گیم بهترینه .به نظرتون اندروید ۱۱ میگیره ؟

  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۲۴ تیر ۱۳۹۹

    گوشی خوبی که با این قیمت دلار واسه مون آرزو و دست نیافتنی شد...
    افسوس...

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.