ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار رندرهای گلکسی نوت ۲۰ الترا، زد فولد ۲ و واچ ۳ پیش از رونمایی

همانطور که حالا رسما هم تایید شده، سامسونگ قصد دارد در جریان رویداد آنپکد پانزدهم مرداد از مجموعه محصولات جدیدش رونمایی کند؛ اما در ادامه روند افشای اطلاعات و تصاویر این گجت‌ها، رندرهایی جدید در ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

همانطور که حالا رسما هم تایید شده، سامسونگ قصد دارد در جریان رویداد آنپکد پانزدهم مرداد از مجموعه محصولات جدیدش رونمایی کند؛ اما در ادامه روند افشای اطلاعات و تصاویر این گجت‌ها، رندرهایی جدید در سطح اینترنت رویت شده که به نظر رسمی می‌رسند و گویای همه چیز هستند.

از گلکسی نوت 20، گلکسی واچ 3، گلکسی بادز لایو و البته موبایل تاشوی گلکسی زد فولد 2 صحبت می‌کنیم که هدف تمام این رندرها بوده‌اند. این تصاویر جدید رنگ برنز محصولات تازه سامسونگ را نمایش می‌دهند که به عبارتی با آنچه قبلا افشا شده بود نیز مطابقت دارد.

این مجموعه رندرهای جدید در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده؛ البته عکس‌ها کیفیت و سایز مناسبی ندارند، اما به اندازه کافی گویای ظاهر و طراحی آنها هستند. ولی آنچه واضح به نظر می‌رسد این است که احتمالا محصولات نهایی ظاهری بهتر از این رندرها خواهند داشت.

در کنار رندرهای گلکسی نوت 20 الترا، گلکسی واچ 3 و گلکی بادز لایو، تصاویر واضحی از موبایل تاشوی گلکسی زد فلیپ 2 هم وجود دارد. علاوه بر این ایوان بلس، افشاگر معروف صنعت موبایل ویدیویی ۳۶۰ درجه از موبایل گلکسی نوت 20 الترا رنگ برنز هم منتشر کرده که به طور تمام و کمال ظاهر و جزئیات آن را نمایش می‌دهد.

جلوی این موبایل با نمایشگری بیکران از جنس سوپر امولد پوشیده شده و پشت بدنه هم دوربینی سه‌گانه در ترکیبی مشابه با خانواده گلکسی اس20 دیده می‌شود. دکمه‌های قفل و تنظیم صدا هم در کناره راستی بدنه دیده می‌شود.

طبق پیش‌بینی‌ها و افشاسازی‌های پیشین، گلکسی نوت 20 الترا از نمایشگری ۶.۹ اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد بود. چیپست‌های در نظر گرفته شده برای این موبایل هم مدل اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون +۸۶۵ هستند که با رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۲۵ واتی همراه خواهد بود.

دوربین سه‌گانه گلکسی نوت 20 الترا ترکیبی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲  مگاپیکسلی فوق‌عریض و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری خواهد بود. این دوربین از فیلمبرداری با رزولوشن‌های 4K و 8K پشتیبانی کرده و می‌توان تصاویر را با نسب ۲۱:۹ هم به ثبت رساند. فراموش نکنید که مراسم گلکسی آنپکد در تاریخ ۱۵ مرداد در ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۱ مرداد ۱۳۹۹

    دوستان من وضع مالیم بشدت داغونه...
    میخواستم ازتون نظر بخوام در مورد سایت های شرط بندی...
    کسی هست شرکت کرده باشه تو این سایت ها و برنده شده باشه؟
    کسی هست شرکت کرده باشه و سرش کلاه گذاشته باشن و حسابشو خالی کرده باشن؟
    خواهش میکنم کمکم کنین، چند وقتی هست فکرم همش شده این، هر روز میرم تو این سایت ها تا نقطه ی کارت به کارت میرم که شارژ کنم حسابمو اما پشیمون میشم و برمیگردم
    خواهش میکنم راهنماییم کنین و اگه تجربه ای دارین باهام درمیون بذارین، ممنون

    • GODFATHER
      GODFATHER | ۱ مرداد ۱۳۹۹

      مشتی طرفش نرو خیلیا رفتن بد ضرر کردن . دو سه بار اول خوب پیش میره ولی‌بعدش اسیرش میشی و همش پول خرجش میکنی و باعث ضررت میشه

  • hasan imani
    hasan imani | ۳۱ تیر ۱۳۹۹

    یه عمره عاشق سامسونگ و مخصوصا نوت هستم ،چند ساله داره بد درجا میزنه و فقط تو افزایش قیمت پرچمداره که باعث تاسفه?

  • keivan
    keivan | ۳۱ تیر ۱۳۹۹

    این لبه های خمیده رو هر کی مد کرد خدا ازش نگذره

    • Modav
      Modav | ۳۱ تیر ۱۳۹۹

      خود سامسونگ بود اگه اشتباه نکنم. با مدل galaxy edge

    • آریا
      آریا | ۳۱ تیر ۱۳۹۹

      واقعا چیز بیخودیه

مطالب پیشنهادی