ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A01 Core معرفی شد؛ گوشی ۷۴ دلاری با چیپست مدیاتک

سامسونگ در سکوت خبری از جدیدترین گوشی اقتصادی خود رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی A01 Core به دوربین اصلی تکی و چیپست مدیاتک مجهز شده است. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

سامسونگ در سکوت خبری از جدیدترین گوشی اقتصادی خود رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی A01 Core به دوربین اصلی تکی و چیپست مدیاتک مجهز شده است.

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۳ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره می‌برد که در اطراف آن حاشیه‌های تقریبا ضخیمی به چشم می‌خورد. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 مگاپیکسلی قرار گرفته که نمی‌توان برای ثبت تصاویر سلفی باکیفیت روی آن حساب باز کرد.

پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A01 Core دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه فلاش LED را میزبانی می‌کند. این پنل پشتی جنس پلاستیکی داشته و طراحی آن به گونه‌ای است که از دستان کاربر سر نمی‌خورد. این دستگاه به نسخه Go سیستم عامل اندروید ۱۰ مجهز شده است.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود چیپست قدیمی مدیاتک MT6739 را درنظر گرفته. این چیپ که تولید سال ۲۰۱۷ است، به ۴ هسته پردازشی مجهز شده و توسط ۱ گیگابایت رم و ۱۶/۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند برعهده یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و برخلاف پرچمداران سامسونگ، از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. کاربران در این دستگاه باید میان سیمکارت دوم و کارت حافظه یکی را انتخاب کنند.

سامسونگ گلکسی A01 Core در رنگ‌های آبی، مشکی و قرمز و با قیمت ۷۴ دلار وارد بازار اندونزی می‌شود. در صورتی که خریداران این دستگاه را از امروز تا دو روز دیگر سفارش دهند، می‌توانند آن را با پرداخت ۶۷ دلار دریافت کنند.

اگر به نظرتان این گوشی بیش از حد ضعیف است، می‌توانید نگاهی به گلکسی A01 داشته باشید. این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه و چیپست ۸ هسته‌ای مجهز شده و همچنین از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی هوشمند طراحی مدرن‌تری دارد و در نمایشگر آن بریدگی قطره‌ای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۴ مرداد ۱۳۹۹

    یه تیکه اشغال دقیقاً،،، ????

  • GODFATHER
    GODFATHER | ۱ مرداد ۱۳۹۹

    با دلار ۲۰ تومنی میشه به قیمت یک و نیم میلیون تومن خریداریش کرد . یادش بخیر یه زمانی با یک و نیم میلیون گلکسی s6 خریدم که پرچمدار اون زمان بودش

  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۳۱ تیر ۱۳۹۹

    دیگه حتی ایم گوشی روهم نمیتونیم بخریم ☹

مطالب پیشنهادی