ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین سونی A7S III معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K 120p و لرزشگیر داخلی

سونی پس از پنج سال از جانشین دوربین AS7 II رونمایی کرد. دوربین A7S III با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، پردازنده تصویر جدید و قابلیت فیلمبرداری 4K 120p از حدود دو ماه دیگر به قیمت ۳۵۰۰ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶

سونی پس از پنج سال از جانشین دوربین AS7 II رونمایی کرد. دوربین A7S III با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، پردازنده تصویر جدید و قابلیت فیلمبرداری 4K 120p از حدود دو ماه دیگر به قیمت ۳۵۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

سونی A7S III از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی EXMOR R CMOS فول فریم برخوردار است. ترکیب رزولوشن پایین با سنسور بزرگ سبب عملکرد بسیار مطلوب این دوربین در نور کم می‌شود. این محصول از پردازنده تصویر BIONZ XR برخوردار است که به گفته سونی توان پردازشی آن هشت برابر بیشتر از پردازنده تصویر به کار رفته در دوربین A7S II است.

به گفته سونی این دوربین بیش از ۱۵ استاپ در محدوده دینامیک را به ارمغان آورده و ۳ برابر اعوجاج کمتری را در وضعیت شاتر چرخشی (Rolling Shutter) فراهم می‌کند. بازه ISO آن ۴۰۹۶۰۰-۴۰ است و توانایی عسکبرداری با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه در حالت Burst را داشته و می‌توان حداکثر ۱۰۰۰ تصویر با ردیابی کامل AF/AE در فرمت RAW را ثبت کرد. این دوربین همچنین قادر به ثبت تصویر با فرمت HEIF در بازه دینامیک عریض (HLG) با عمق رنگ ۱۰ بیتی است.

سونی A7S III توانایی فیلمبرداری در رزولوشن 4K 120p با نمونه برداری رنگی ۴:۲:۲ و عمق رنگ ۱۰ بیتی را دارد. می‌توان به کمک درگاه HDMI فیلمبرداری خارجی با رزولوشن 4K در عمق رنگ ۱۶ بیتی را نیز انجام داد.

دوربین مورد بحث از S-Gamut, S-Gamut 3 و S-Gamut3 پشتیبانی می‌کند. همچنین فرمت XAVC HS با کدک H.265 برای تولید خروجی بهینه تر نیز وجود دارد. محدودیتی در فیلمبرداری وجود نداشته و کراپ تنها در تنظیمات 4K 120p رخ می‌دهد. قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز از ۷۵۹ نقطه استفاده می‌کند که ۹۲ درصد از سنسور تصویر را پوشش می‌دهد. ردیابی و فوکوس خودکار آنی چشم نیز برای متمرکز شدن روی سوژه وجود دارند.

دوربین سونی A7S III معرفی شد

دوربین A7S III از لرزشگیر ۵ محوره داخلی برخوردار بوده و بالاترین عملکرد را حین استفاده با لنزهای IBIS و گیمبال‌ها نشان می‌دهد، اما با لنزهای بدون لرزشگیر نیز عملکرد مطلوبی خواهد داشت. این دوربین همچنین به منظره یاب OLED با ۹.۴۴ میلیون نقطه مجهز شده است. نمایشگر لمسی ۳ اینچی ۱.۴۴ میلیون نقطه‌ای پشت نیز حالا به طور کامل قابلیت چرخش پیدا کرده که برای اولین بار در خانواده A7 دیده می‌شود.

سونی رابط کاربری این دوربین را نیز دستخوش تغییرات اساسی کرده و دیگری خبری از منوهای گیج کننده نیست. رابط کاربری کاملاً مبتنی بر لمس بوده و کاربر می‌تواند به کمک نمایشگر لمسی به آسانی گزینه‌ها را انتخاب کرده و در منو بالا و پایین برود. این محصول به لطف برخورداری از دو اسلات کارت حافظه از کارت‌های SDXC/SDHC یا CFexpress پشتیبانی کرده و امکان ذخیره تصاویر و ویدیو در هر دو اسلات به طور همزمان وجود دارد.

دوربین A7S III با قیمت ۳۵۰۰ دلار (فقط برای بدنه) از ماه سپتامبر (شهریور-مهر) به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Baback Mohamadi
    Baback Mohamadi | ۸ مرداد ۱۳۹۹

    نایس

مطالب پیشنهادی