ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اولین اطلاعات از عملکرد سیستم تعلیق انطباق پذیر نسل جدید رولزرویس گوست؛ فراتر از آرامش

شرکت رولزرویس اخیرا کمپین تبلیغاتی را برای نسل بعدی گوست (Ghost) آغاز کرده و هر از گاهی با انتشار تیزرهایی به برخی از جزئیات این مدل لوکس و اشرافی اشاره می‌کند. بر اساس تیزرهای قبلی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

شرکت رولزرویس اخیرا کمپین تبلیغاتی را برای نسل بعدی گوست (Ghost) آغاز کرده و هر از گاهی با انتشار تیزرهایی به برخی از جزئیات این مدل لوکس و اشرافی اشاره می‌کند. بر اساس تیزرهای قبلی مشخص شده که نسل آتی گوست دارای طراحی ساده و به اصطلاح مینیمالیستی خواهد بود، همچنین این را نیز می‌دانیم که مشتریان رولزرویس خواهان مدلی کم زرق و برق‌تر هستند.

سیستم تعلیق نسل جدید رولزرویس گوست

در جدیدترین تیزر تبلیغاتی، رولزرویس این بار وارد بخش فنی شده و به سیستم تعلیق نسل بعدی گوست پرداخته است. به گفته خودروساز انگلیسی سیستم تعلیق این خودرو هم ساختار ساده‌تری خواهد داشت. اما نکته عجیب اینکه با تماشای تیزر مربوطه مخاطب با تناقض روبرو می‌شود، چرا که سیستم تعلیق طراحی شده برای گوست بسیار پیشرفته و پیچیده است!

آنطور که در این تیزر گفته می‌شود، سیستم تعلیق پیشرفته گوست Planar (به معنای مسطح و هموار) نامگذاری شده و مهندسین کمپانی از سال 2017 مشغول کار روی آن هستند. این سیستم تعلیق با همکاری ضربه‌گیرها، دوربین مخصوص پایش مسیر مقابل و داده‌های دریافتی از GPS هر گونه ناهمواری یا پیچ را تشخیص داده و تا حد امکان از بازی یا لرزش اتاق جلوگیری می‌کند.

عملکرد سیستم تعلیق پیشرفته گوست را می‌توان به عملکرد لرزش‌گیر دوربین موبایل‌های هوشمند تشبیه کرد

رولزرویس در تیزر اخیر خود می‌گوید به لطف سیستم تعلیق Planar، گوست جدید از لحاظ راحتی و توانایی‌های دینامیکی در سطح بالاتر قرار خواهد داشت. این شرکت به قابلیت‌های دیگری چون هر چهار چرخ محرک و فرمان‌پذیری تمام چرخ‌ها نیز اشاره می‌کند.

علاوه‌بر موارد فوق، رولزرویس ادعا می‌کند گوست از پلتفرمی اختصاصی سود می‌برد. این پلتفرم کاملا تازه بوده و صفر تا صد آن مخصوص گوست طراحی شده است. پیش از این رولزرویس گفته بود وجه مشترک نسل بعدی و نسل کنونی گوست چترهای مخفی شده در قاب درها و مجسمه معروف به روح اکستازی خواهد بود.

تصویر جاسوسی منتسب به نسل بعدی رولزرویس گوست

شایان ذکر است کمپانی رولزرویس پاییز امسال از نسل آتی سدان فوق لوکس و اشرافی خود پرده‌برداری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی