ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی K31
تکنولوژی

گوشی اقتصادی ال جی K31 با قیمت ۱۵۰ دلار معرفی شد

ساعاتی پیش گوشی اقتصادی ال جی K31 در آمریکا رونمایی شد. این تلفن هوشمند که حاشیه هایی نسبتا بزرگ دارد به نمایشگری با بریدگی مجهز شده و پنل پشتی آن دو دوربین را در خود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۲

ساعاتی پیش گوشی اقتصادی ال جی K31 در آمریکا رونمایی شد. این تلفن هوشمند که حاشیه هایی نسبتا بزرگ دارد به نمایشگری با بریدگی مجهز شده و پنل پشتی آن دو دوربین را در خود جای داده است. جک هدفون و دکمه فراخوانی گوگل اسیستنت نیز از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این گوشی است.

ال جی K31 به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی فول ویژن اچ دی پلاس با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل، تراکم پیکسلی 295ppi و نرخ رفرش ۶۰ هرتز مجهز شده است. توان پردازشی این گوشی از یک چیپست مدیاتک هلیو P22 تامین می شود و دو گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

ال جی K31

همانطور که در ابتدا اشاره شد تازه ترین موبایل اقتصادی ال جی به یک دوربین اصلی دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه مجهز شده است. در بخش جلویی بدنه این موبایل هم یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 قرار دارد که درون یک بریدگی یو شکل جای گرفته است.

ال جی K31 دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را ارتقاء داد. از جمله امکانات ارتباطی این گوشی هم میتوان به وای فای، LTE، بلوتوث ۵.۰، GPS/ A-GPS و جک ۳.۵ میلیمتری صدا اشاره کرد. یک پورت میکرو یو اس بی هم روی بدنه دیده می شود که برای شارژ دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

ال جی K31

این گوشی همچنین یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در دل خود جای داده که تا ۱۱ ساعت شارژ آن را تامین می کند. تامین امنیت دستگاه هم به حسگر اثر انگشتی محول شده که پشت بدنه جا خوش کرده است. دکمه فعال سازی دستیار گوگل در سمت چپ بدنه قرار دارد و طبق اعلام ال جی K31 استاندارد نظامی MIL-STD 810G را هم دریافت کرده است.

گوشی ال جی K31 در یک پیکره بندی با دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تولید شده و با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه می شود. این گوشی تنها در رنگ نقره ای قابل خرید خواهد بود و هنوز حرفی از زمان عرضه آن به بازارهای جهانی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mohammad M.Kh
    Mohammad M.Kh | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    فکشرو بکنید اگه دلار مثل قبل بود این گوشی ۵۰۰ هزار تومن بیشتر نبود ⁦:-)⁩

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی