ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقاومت بالای گلکسی نوت ۲۰ الترا در سقوط از ارتفاع [تماشا کنید]

یکی از کانال‌های یوتیوب مقاومت گلکسی نوت ۲۰ الترا در سقوط از ارتفاع را آزمایش کرد که از دوام بسیار بالای این گوشی حکایت می‌کند. گلکسی نوت ۲۰ الترا اولین گوشی دنیاست که به نسل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

یکی از کانال‌های یوتیوب مقاومت گلکسی نوت ۲۰ الترا در سقوط از ارتفاع را آزمایش کرد که از دوام بسیار بالای این گوشی حکایت می‌کند.

گلکسی نوت ۲۰ الترا اولین گوشی دنیاست که به نسل هفتم محافظ صفحه گوریلا گلس به نام Victus مجهز می‌شود. کورنینگ می‌گوید این محافظ ۲۵ درصد در مقایسه با محافظ سال قبل قوی‌تر بوده و تا دو برابر بیشتر در برابر خط و خش مقاومت می‌کند.

کانال یوتیوب Phonebuff به منظور صحت ادعاهای فوق مقاومت گلکسی نوت ۲۰ الترا را در سقوط از ارتفاع ۱ و ۱.۴۵ متری سنجید و نتایج را با آیفون ۱۱ پرو مکس مقایسه کرد.

ابتدا مقاومت پنل پشتی گوشی‌ها آزمایش شد که به ترک برداشتن گوشه پنل گلکسی نوت ۲۰ الترا و خرد شدن کامل پنل پشتی آیفون ۱۱ پرو مکس انجامید. سپس گوشی‌ها از لبه روی زمین سقوط کردند. در این آزمایش فریم نوت ۲۰ الترا علاوه بر خط و خش دچار فرورفتگی شد اما فریم فولادی آیفون ۱۱ پرو مکس آسیب کمتری دید و تنها خط افتاد.

در ادامه پنل جلویی گوشی‌ها آزمایش شد و نمایشگر آیفون ۱۱ پرو مکس پس از سقوط از ارتفاع برداشت اما نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ الترا به غیر از خط و خش‌های جزئی آسیب دیگری ندید. نوبت به سقوط از ارتفاع ۱.۴۵ متری رسید و نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ الترا باز هم هیچ آسیبی ندید.

این آزمایش ده مرتبه تکرار شد و پنل جلویی پرچمدار جدید سامسونگ در کمال تعجب از تمام آنها سربلند بیرون آمد و حتی ترک هم برنداشت. نکته جالب آنکه ترک پنل پشتی پس از چندین بار سقوط مثل دیگر گوشی‌ها گسترش پیدا نکرد که به گفته کارشناس Phonebuff از مقاومت بسیار بالا حکایت می‌کند. سقوط آیفون ۱۱ پرو مکس از این ارتفاع به خرد شدن بیشتر و از کار افتادن دوربین اصلی منتهی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • نیما
    نیما | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    سامسونگ کارش درسته???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی