ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شبکه تلفن همراه شاتل موبایل سه ساله شد

شاتل موبایل در یازدهم شهریور سال جاری سه ساله خواهد شد و به همین مناسب هدیه‌ای برای مشترکین خود در نظر گرفته که با خرید هر میزان شارژ یا بسته اینترنتی فعال خواهد شد. به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

شاتل موبایل در یازدهم شهریور سال جاری سه ساله خواهد شد و به همین مناسب هدیه‌ای برای مشترکین خود در نظر گرفته که با خرید هر میزان شارژ یا بسته اینترنتی فعال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تنها Full MVNO با هسته شبکه مستقل کشور بوده و در حالی سومین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد که به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور مجازی در کشور شناخته می‌شود.

شاتل موبایل در طول سه سال فعالیت خود توانسته با ارائه خدمات ارتباطی گوناگون شامل مکالمه، پیامک و اینترنت 3G و  4G/LTE خدمات جانبی باندل، طیف متنوعی از مشترکین تلفن همراه را در سراسر ایران با خود همراه سازد. این اپراتور تنها اپراتوری است که سیم کارت هوشمند را به بازار تلکام کشور معرفی کرده است.

مدیرعامل این اپراتور درباره سیم کارت هوشمند به دیجیاتو گفته بود: «این فناوری بر اساس موقعیت جغرافیایی مشترک و اینکه چه آنتن‌هایی اطراف وی وجود دارد و همچنین سنجش این موضوع که آنتن‌ها از چه تکنولوژی استفاده می‌کنند و قدرت سیگنالشان چقدر است، کاربر را به بهترین کیفیت و سرعت اینترنت می‌رساند.» در واقع می‌توان گفت تکنولوژی سیم‌کارت هوشمند، آنتن‌های موجود در محدوده جغرافیایی مشترک را به طور مداوم تحلیل کرده و مشترکین این اپراتور، همواره به بهترین پوشش شبکه و باکیفیت‌ترین آنتن موجود دسترسی دارند.

به مناسبت سومین سال‌روز فعالیت شاتل موبایل، این اپراتور به مشترکین خود که امروز (10 شهریور 1399) اقدام به خرید هر میزان شارژ یا بسته کنند، در 11 شهریور و مصادف با سال‌روز آغاز فعالیت رسمی شاتل موبایل، بسته هدیه‌ای شامل 30 دقیقه مکالمه خارج شبکه اهدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • lidoma
    lidoma | ۱۱ شهریور ۱۳۹۹

    والا خیلی مدیریتش ضعیف هست زنگ زدم یه سیم کارت شماره رند بگیرم یارو تا شماره رو بهش گفتم خودش برداشت و گفت اول داریم بعد گفت نه نداریم کلا فساد در بروکراسی اداری کشور موج میزنه البته ریئس قوه میگه نه امکان ندارد

  • sina_asadi
    sina_asadi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

    بهترین پوشش شبکه برای مکالمه رو شاید داشته باشه ولی از لحاظ کیفیت اینترنت ضعیف هست
    الان که دارم پیام رو میفرستم تست سرعت گرفتم دانلود ۴ مگابیت و آپلود نیم مگابیت بود که اصلا راضی کننده نیست در مقایسه با اپراتورهای دیگر
    در اکثر جاده ها هم که از اینترنت خبری نیست

مطالب پیشنهادی