ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سه مدل عینک آفتابی جدید بوز معرفی شد؛ بهبود کیفیت صدا و عملکرد بهتر

شرکت آمریکایی بوز پس از موفقیت در فروش عینک آفتابی فریمز (Frames) در سال 2018، اینک سه مدل جدید عینک آفتابی با نام‌های «Tenor» و  «Soprano» و «Tempo» معرفی کرده است. دو مدل «تنور» و «سوپرانو» ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷

شرکت آمریکایی بوز پس از موفقیت در فروش عینک آفتابی فریمز (Frames) در سال 2018، اینک سه مدل جدید عینک آفتابی با نام‌های «Tenor» و  «Soprano» و «Tempo» معرفی کرده است. دو مدل «تنور» و «سوپرانو» از نوع فشن و مدل «تمپو» عینک ورزشی است که برای استفاده در فضای باز مانند دوچرخه سواری‌، پیاده‌روی و دویدن طراحی شده است.

بوز در سال 2018 توانست نام خود را به‌عنوان نخستین شرکتی که واقعیت افزوده صوتی را در عینک آفتابی پیاده‌سازی می کند، به ثبت برساند. کاربران فریمز علاوه بر امکان گوش دادن به موسیقی و فایل‌های صوتی مختلف، می‌توانند با کمک عینک های آفتابی تماس صوتی برقرار کرده و از دستیار صوتی موبایل خود نیز استفاده کنند.

بوز متوجه شد کاربران واقعا به عینک آفتابی که بتواند چنین امکانات صوتی دراختیار آنها قرار دهد، توجه نشان می‌دهند. در نتیجه تصمیم گرفت تا سه مدل جدید عینک آفتابی معرفی کند.

هر سه عینک آفتابی جدید بوز با قیمت 249 دلار به فروش می رسند. کیفیت صدا در هر سه مدل نسبت به عینک آفتابی قبلی بهبود یافته و مدل‌های «تنور» و «سوپرانو»، کوچکترین، باریک‌ترین و نامرئی‌ترین اسپیکرهای بوز را در خود جای داده‌اند. از نظر طراحی ظاهری، عینک‌های جدید نیز دسته‌ها و فریم بزرگ‌تری نسبت به عینک آفتابی‌ معمول بازار دارند. اما به این وجود، نسبت به مدل قبلی شیک‌تر به نظر می‌رسند.

شیشه‌های هر سه مدل عینک از نوع پلاریزه بوده و قادر به جذب 99 درصد اشعه UV هستند. لنزها از نوع پلی کربنات هستند و می توانند 12 درصد نور مرئی را از خود عبور دهند.

عینک‌های آفتابی جدید از نظر طول عمر شارژدهی نیز نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته اند، «تنور» و «سوپرانو» با هر بار شارژ شدن به مدت 5.5 ساعت می توانند به راحتی کار کنند. در حالیکه اولین مدل عینک آفتابی فریمز بوز تنها 3.5 ساعت می‌توانست صدا پخش کند.

شیشه عینک های جدید علاوه بر رنگ مشکی تنوع رنگی خوبی دارد و کاربران می‌توانند عینک آفتابی «تنور» را با شیشه‌های رنگی آبی، نقره‌ای و عینک «سوپرانو» را با شیشه های رنگی طلایی و بنفش خریداری کنند.

تنور با استاندارد IPX4 در مقابل نفوذ آب مقاوم است و مدل سوپرانو با استاندارد IPX2 در مقابل نفوذ آب از خود مقاومت نشان می دهد.

هر سه عینک جدید از نظر کیفیت صدا و میکروفون ها نسبت به مدل‌های قبلی عملکرد بسیار بهتری از خود نشان می دهند. هر سه مدل جدید از امروز با قیمت 249 دلار در دسترس کاربران قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی