ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر هانتر V700
تکنولوژی

اولین لپ تاپ گیمینگ آنر معرفی شد؛ با هانتر V700 آشنا شوید

روز گذشته برند آنر از اولین لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرد. این محصول که هانتر V700 نام دارد با بدنه آلومینیومی و لوگو بک لایت RGB خود از نظر زیبایی چیزی کم ندارد و به لطف ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

روز گذشته برند آنر از اولین لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرد. این محصول که هانتر V700 نام دارد با بدنه آلومینیومی و لوگو بک لایت RGB خود از نظر زیبایی چیزی کم ندارد و به لطف منافذ متعدد تعبیه شده در بخش پشتی بدنه و همچنین کیبورد کاملی که برایش در نظر گرفته شده یک گزینه ایده آل برای گیمینگ محسوب می شود. در ادامه نگاهی می اندازیم به امکانات این لپ تاپ.

آنر هانتر V700 در قالب دو نسخه قابل خریداری خواهد بود؛ هر دوی نسخه ها از نسل دهم چیپست های اینتل (یعنی Core i5-10300H یا i7-10750H) بهره می گیرند و پردازنده گرافیکی آنها نیز از میان گزینه های انویدیا GeForce GTX 1660 Ti و RTX 2060  قابل انتخاب خواهد بود.

آنر هانتر V700

هر دو تریم این لپ تاپ ۱۶ گیگابایت رم DDR4 دارند و بین ۵۱۲ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه SSD برایشان در نظر گرفته شده که بسته به پولی که می پردازید متغیر خواهد بود.

لپ تاپ گیمینگ آنر هانتر V700 یک نمایشگر مات ۱۶.۱ اینچی IPS LCD با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و حاشیه های ۴.۷ میلیمتری دارد. این پنل دارای رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و ۱۰۰ درصد گاموت رنگی sRGB را نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی از تکنولوژی صدای سه بعدی Nahimic هم از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است که در زمان اجرای بازی های مهیج بسیار مفید واقع می شود.

یکی از حوزه هایی که هانتر V700 تلاش می کند در آن سرآمد باشد مدیریت گرماست که به لطف طراحی خاص این دستگاه موسوم به دره باد یا Wind Valley به خوبی محقق شده؛ در این طراحی به محض آنکه لپ تاپ وارد فرایند اجرای برنامه های سنگین می شود و برای پخش حرارت به سطوح اطراف خود احتیاج پیدا میکند منافذ ورودی روی بدنه آن باز می شوند. دو فن ۱۲ ولتی برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده که به ادعای آنر بهتر از محصولات رقیب هانتر V700 را خنک نگه می دارند.

آنر هانتر V700

پورت های ورودی و خروجی این محصول نیز شامل یک HMDI 2.0، دو USB 3.2، یک USB 2.0 و یک پورت اترنت و جک هدفون می شود که در کنار دکمه پاور جا خوش کرده اند. هانتر V700 همچنین از وای فای ۶ پشتیبانی می کند و در قطورترین بخش بدنه ۱۹.۹ میلیمتر ضخامت دارد. باتری این لپ تاپ نیز ۵۶ وات ساعت ظرفیت دارد.

آنر همچنین یک قابلیت اشتراک گذاری بیسیم را هم برای این لپتاپ در نظر گرفته است که به کاربران اجازه می دهد بازی های موبایل محبوب خود را به لپ تاپ انتقال داده و با نمایشگر بزرگ آن تجربه دیگری از آن بازی را پشت سر بگذارند.

آنر هانتر V700 فعلا به بازار چین عرضه می شود و هنوز حرفی از عرضه آن به بازارهای جهانی مطرح نشده است.

قیمت این لپ تاپ برای پیکره بندی های مختلف آن به شرح زیر است:

  • مدل بهره مند از چیپست Core i5 با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیک GTX 1660 Ti  با قیمت ۱۱۱۰ دلار
  • مدل بهره مند از چیپست Core i7 با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی و کارت گرافیک RTX 2060 با قیمت ۱۲۵۷ دلار
  •  مدل بهره مند از چیپست Core i7 با یک ترابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۴۸۰ دلار
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

    شرمنده، ولی دیجیاتو همیشه در گذاشتن تصاویر محصولات جدید ضعیف عمل می‌کنه. خصوصا این که تو نسخه ی گوشی راهی هم برای زوم کردن رو تصاویر نیست و عملا یه تصویر از نمای دور چیز چندانی رو از محصول نمایش نمی‌ده.

مطالب پیشنهادی