ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برندگان مسابقه عکاسی کلوز آپ 2020 مشخص شدند

برگزیدگان «مسابقه عکاسی کلوز آپ 2020» ترکیبی خیره کننده را از جزییات خیره کننده، نورپردازی عالی و زمانبندی دقیق ارائه می‌کنند. از سال ۲۰۱۸ مسابقه عکاسی کلوز آپ میزبان بهترین تصاویر کلوزآپ از سراسر جهان ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

برگزیدگان «مسابقه عکاسی کلوز آپ 2020» ترکیبی خیره کننده را از جزییات خیره کننده، نورپردازی عالی و زمانبندی دقیق ارائه می‌کنند.

از سال ۲۰۱۸ مسابقه عکاسی کلوز آپ میزبان بهترین تصاویر کلوزآپ از سراسر جهان است. برترین عکس امسال توسط «گالیس هوا» استاد زیست‌شناسی دریایی از فرانسه گرفته شده که یک مارماهی را در سواحل اندونزی نشان می‌دهد.

در بین عکس‌های منتخب مسابقه عکاسی کلوز آپ (Close-up Photographer) عکس‌های جالبی از نمای نزدیکی حیوانات، حشرات، گیاهان و غیره دیده می‌شود. مسابقه عکاسی کلوزآپ، نخستین بار در سال 2018 توسط زوج هنرمند «تریسی» و «دانیل کالدر» با هدف نگاهی نو و تازه به جهان برگزار شد.

مسابقه امسال نیز در هفت بخش شامل عکاسی از حیوانات، حشرات، گیاهان، قارچ‌ها، مناظر طبیعی، دنیای دست ساز بشر و عکاسی میکرو برگزار شد.

یکی دیگر از عکس‌های برگزیده این مسابقه به نام «Glass worm» توسط «آندری ساویتسکی» عکاس اوکراینی گرفته شده است. در ادامه می‌توانید برترین عکس‌های این مسابقه را مشاهده کنید. در صورتی که تمایل دارید گالری کاملی از تمامی عکس‌های گرفته شده در مسابقه را ببینید به وب‌سایت مسابقه مراجعه کنید.

عکس «Eel Larva» که توسط گارلیس هورا» ثبت شده برنده نهایی مسابقه و برترین تصویر در دسته حیوانات شد.

عکس ثبت شده توسط «Bernhard Schubert»

عکس «Glassworm» که توسط «Andrei Savitsky» گرفته شده است.

عکس «Green Hydra Multi Exposure» که توسط «Heather Angel» گرفته شده است.

عکس «The Signal» که توسط «Chien Lee» گرفته شده است.

عکس «Bufo Bufo» که توسط «Mathieu Foulquié» گرفته شده است.

مسابقه عکاسی کلوز آپ، قصد دارد به جهان از دریچه دوربین نگاهی متفاوت داشته باشد. شعار این مسابقه‌ «جهان را از نو ببینیم.» است که نشان می‌دهد عکاسان حرفه‌ای را به دنبال عکاسی از سوژه‌‌هایی متفاوت هدایت می‌کند تا جهان را از زاویه جدیدی ببینند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی