ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جزییات منع آمد‌ و شد در پنج کلان شهر در پی تشدید شیوع کرونا اعلام شد

علیرغم گذشت کمتر از یک ماه از شروع پاییز، شرایط شیوع بیماری کرونا در کشورمان بسیار جدی شده است و هر روز شاهد شکستن رکوردهای تازه ای در خصوص وضعیت شیوع این بیماری خطرناک هستیم ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶

علیرغم گذشت کمتر از یک ماه از شروع پاییز، شرایط شیوع بیماری کرونا در کشورمان بسیار جدی شده است و هر روز شاهد شکستن رکوردهای تازه ای در خصوص وضعیت شیوع این بیماری خطرناک هستیم که طبیعتا ارتباط چندانی نیز با شرایط کاهش دمای هوا ندارد و احتمالا با سردتر شدن هوا این شرایط نیز تشدید خواهد شد، اما حالا در راستای متوقف کردن روند سرسام آور رشد ابتلا به این بیماری خطرناک، ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گرفته تا برای آخر این هفته قرار منع و آمد و شد را ویژه شهرهای تهران، کرج، ارومیه، مشهد و اصفهان را اعلام نماید.

براین اساس ساکنین هر یک از این شهرها تنها مجاز به تردد در محدوده همان شهر هستند و سکونت یا عدم سکونت مالکین نیز از طریق شماره پلاک خودروها، کارت ملی و احراز محل سکونت مقدور خواهد بود اما قرار نیست قرنطینه ای در داخل شهرها برقرار شود.

نکته جالب توجه اینکه علیرغم موفقیت آمیز بودن این راهکار در دور قبلی اجرا (فروردین 99)، ستاد ملی کرونا در نهایت تصمیم گرفت تا شهرهای کرج و تهران و چند شهر اقماری تهران را به صورت یکپارچه در نظر بگیرد، چرا که تردد ساکنین این چند شهر بسیار زیاد است و عملا امکان جداسازی کامل ساکنین وجود ندارد، اما با اعلام دور جدید منع آمد و شد، هنوز استثنا بودن یا نبودن، تردد بین تهران، کرج، پردیس و ...اعلام نشده است.

به گفته علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت: «قرار منع آمد و شد از ساعت 24 امشب (چهارشنبه- تاریخ 23 مهرماه 1399) اجرایی خواهد شد و تا ظهر روز یکشنبه هفته جاری ادامه خواهد یافت.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی