ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هواوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو معرفی شدند

هواوی در رویداد امروز خود از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سری میت رونمایی کرد. هواوی میت ۴۰ پرو از نمایشگری بهره می‌برد که با زاویه ۸۸ درجه تا فریم اطراف کشیده شده است. میت ۴۰ اما ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۵

هواوی در رویداد امروز خود از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سری میت رونمایی کرد. هواوی میت ۴۰ پرو از نمایشگری بهره می‌برد که با زاویه ۸۸ درجه تا فریم اطراف کشیده شده است. میت ۴۰ اما خمیدگی کمتر و به میزان ۶۵ درجه دارد.

میت ۴۰ پرو نمایشگر ۶.۷۶ اینچی دارد و میت ۴۰ به نمایشگر ۶.۵ اینچی مجهز شده است. در زیر نمایشگر هر دو هم حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. علاوه بر این هر دو نمایشگر از نرخ رفرش ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. به گفته هواوی دلیل عدم پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، مصرف باتری بالای آن بوده است.

هواوی هر دو گوشی جدید خود را به چیپست پرچمدار Kirin 9000 مجهز کرده که وعده کارایی پردازنده تا ۲۵ درصد قوی‌تر و نیز قدرت پردازشگر عصبی تا ۱۵۰ درصد بالاتر را می‌دهد. علاوه بر این کرین ۹۰۰۰ اولین چیپست ۵ نانومتری 5G جهان است. فراموش نکنیم که اولین چیپست ۵ نانومتری را اپل با A14 بایونیک عرضه کرده است. کرین ۹۰۰۰ به پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای مجهز شده که شامل یک هسته کورتکس A77 با فرکانس ۳.۱۳ گیگا هرتز در کنار ۳ هسته مشابه اما با فرکانس ۲.۵۴ گیگاهرتز و در نهایت ۴ هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز برای وظایف سبک‌تر است. پردازشگر گرافیکی این چیپست هم Mali-G78 است که از ۲۴ هسته پردازشی (۲۲ هسته در میت ۴۰) بهره می‌برد.

دوربین همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های سری میت بوده. دوربین اصلی هر دو به حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.9 مجهز شده است. اما سایر دوربین‌های پشتی کمی با هم تفاوت دارند. در میت ۴۰ شاهد دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.2 هستیم که در کنار دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر قرار گرفته است. در میت ۴۰ پرو اما دوربین فوق عریض، ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.8 است که با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای زوم ۵ برابری همراه شده است.

یکی از قابلیت‌های جالب این دو گوشی مجهز شدن به فریم کناری لمسی است و می‌توانید به سادگی انتخاب کنید که مثلا ولوم را با لمس پنل سمت راست یا چپ کم یا زیاد کنید. هواوی همچنین می‌گوید اسپیکر دو گوشی از نوع استریو است و صدای بیس قدرتمندی دارد. میت ۴۰ پرو از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی هم بهره‌مند است در حالی که میت ۴۰ به تشخیص چهره دو بعدی مجهز شده است..

هواوی میت ۴۰ پرو باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و مشابه میت ۴۰ به لطف گواهینامه IP68 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار هم مقاومت می‌کند. به گفته هواوی، شارژر ۶۶ واتی سوپر شارژ امکان شارژ کامل مدل پرو تنها در حدود ۴۰ دقیقه را دارد و علاوه بر این از شارژ وایرلس سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌شود.

سری هواوی میت ۴۰ در ۳ رنگ نقره‌ای، مشکی و سفید روانه بازار می‌شود. علاوه بر این دو مدل چرمی از این گوشی‌ها هم در رنگ‌های زرد و سبز به بازار می‌آید. هر دو گوشی با اندروید ۱۰ و پوسته EMUI 11 و البته با سرویس موبایل هواوی (HMS) همراه شده‌اند و از سرویس‌های گوگل بی بهره اند.

میت ۴۰ با رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۸۹۹ یورو به فروش می‌رسد و برای میت ۴۰ پرو با رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی باید ۱۱۹۹ یورو کنار بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Agha Saib
    Agha Saib | ۲ آبان ۱۳۹۹

    اونم گفته آخر سره هر چی دلم بخواد قیمت میزارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی