ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان اتصال دسته دوال سنس پلی استیشن ۵ به محصولات اندرویدی وجود دارد

سونی شروع به ارسال کنسول بازی پلی استیشن ۵ برای رسانه‌ها و اینفلوئنسرها کرده و مشخص شده که دسته دوال سنس با اندروید کار می‌کند. کنترلرهای زیادی برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده‌اند که کاربران با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

سونی شروع به ارسال کنسول بازی پلی استیشن ۵ برای رسانه‌ها و اینفلوئنسرها کرده و مشخص شده که دسته دوال سنس با اندروید کار می‌کند.

کنترلرهای زیادی برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده‌اند که کاربران با اتصال آن‌ها به گوشی اندرویدی خود، می‌توانند تجربه لذت‌بخش‌تری از اجرای بازی‌ها داشته باشند. در این میان کنترلرهای برخی کنسول‌ها نیز با این سیستم عامل سازگار هستند که برای مثال می‌توان به دسته ایکس باکس ۳۶۰ اشاره کرد، با این حال دسته پلی استیشن ۳ نیاز به اپ شخص ثالث دارد.

زمانی که نسل هشتم کنسول‌های بازی وارد بازار شدند، دسته‌های مبتنی بر بلوتوث ایکس باکس وان بدون هیچ مشکلی به اندروید متصل شدند، هرچند هماهنگ‌سازی عملکرد دکمه‌ها با کارکردهای اندروید تا زمان انتشار سیستم عامل اندروید ۹ پای عملکرد مناسبی نداشت. علاوه بر کنترلر کنسول مایکروسافت، دسته پلی استیشن ۴ نیز با استفاده از بلوتوث و USB به دستگاه‌های اندرویدی وصل می‌شود.

دسته دوال سنس پلی استیشن ۵

یکی از افرادی که جدیدترین کنسول را برای بررسی در اختیار دارد، توانسته بدون هیچ مشکلی دسته دوال سنس پلی استیشن ۵ را به پیکسل ۵ گوگل متصل کند. پس از اتصال، این فرد به وسیله گوشی خود شروع به بازی با سرویس استریم بازی ایکس باکس کرده که البته قابلیت لرزش دوال سنس کارایی نداشته، با این حال شاید این مشکل مربوط به سرویس استریم بازی مایکروسافت باشد.

در حال حاضر نمی‌دانیم تاچ‌پد دسته دوال سنس پلی استیشن ۵ روی اندروید کارایی دارد یا خیر، اما این بخش در دوال شاک ۴ برای اکثر دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند. پشتیبانی دستگاه‌های اندرویدی از کنترلر پلی استیشن ۵ خبر خوبی برای خریداران کنسول بازی جدید سونی محسوب می‌شود، با این حال بهترین گزینه برای دارندگان محصولات اندرویدی محسوب نمی‌شود.

کنترلر کنسول جدید سونی قیمتی برابر ۷۰ دلار دارد و علاوه بر این، دسته‌های دیگر مانند «8BitDo SN30 Pro» سازگاری بیشتری با سیستم عامل اندروید از خود نشان می‌دهند و می‌توان از تمام ویژگی‌های آن‌ها استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی