ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

brawlhalla
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ PES 2021 برای موبایل منتشر شد

بدون مقدمه به سراغ خبر این هفته می‌رویم که طرفداران PES موبایل را بسیار خوشحال کرد. بالاخره انتظارها به پایان رسید و eFootball PES 2021 منتشر شد که قرار است با ویژگی‌های جدید رکورد 300 ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۹ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

بدون مقدمه به سراغ خبر این هفته می‌رویم که طرفداران PES موبایل را بسیار خوشحال کرد. بالاخره انتظارها به پایان رسید و eFootball PES 2021 منتشر شد که قرار است با ویژگی‌های جدید رکورد 300 میلیون نصب سری خود را بشکند.

PES MOBILE

مطابق انتظار در هر آ‌پدیت تغییراتی با توجه به اخبار فصل ایجاد می‌شود و باشگاه‌های معتبر دنیا هم در بازی حضور دارند اما علاوه بر این بازیکنانی مثل رونالینیو و دکو هم در بازی حضور دارند و شما این فرصت را دارید تا برخی از بزرگترین لحظات تاریخ فوتبال را بازسازی کنید.

ایونت‌ها و آپدیت‌های هالووینی، این هفته هم در خبرها نقش پررنگی داشتند. Brawlhalla ایونتی به نام Bralhalloween برگزار میکند که شامل معرفی اسکین‌های جدید است و هر اسکین می‌تواند ویژگی‌های جدیدی به کاراکتر بدهد. همزمان با این خبر، Brawlhalla شرایط ورود به مسابقات جهانی‌اش را اعلام کرد. تعدادی از بازیکنان از قبل انتخاب شده‌اند اما هنوز برای بقیه‌ هم فرصت هست که خودی نشان بدهند.

AFK Arena هم که اخیرا به همکاری‌های مشترک علاقه‌ی زیادی نشان داده است، پس از بازیگر ارباب حلقه‌ها و یوتیوبرها برای ایونت هالووین به سراغ انیمه Overlord رفته و دو شخصیت جدید معرفی کرده. یکی از شخصیت‌ها Ainz Ooal Gown نام دارد که جادوگری است با توانایی حمله فوق‌العاده‌ و می‌تواند یک نوع صفحه دفاعی هم ایجاد کند. کاراکتر دیگر هم Albedo است که قابلیت تله‌پورت، کمک به هم‌تیمی‌ها و نقش محافظتی دارد. برای بازی کردن با این دو کاراکتر جدید باید ماموریت‌های ایونت جدید را انجام بدهید.

Raziel update

Raziel: Dungeon Arena یک ماه پس از انتشار، از آپدیت جدیدش خبر داد که با معرفی یک کاراکتر جدید، ایونت هالوین و تغییراتی در سیستم بازی همراه بود. کاراکتر جدید Pirrosa Mander نام دارد و در جنگ بر علیه Undead با انسان‌ها متحد می‌شود تا با ورد‌های آتش‌افروزی حسابی آتش جنگ را شعله‌ور کند. در سیستم جدید بازی هم می‌توانید سلاح‌ها و آیتم‌های کاراکترتان را مدیریت کنید و با توجه به توانایی‌های مورد نیاز تیم،‌ یک ترتیب مناسب بچینید.

honkai impact 3rd

با اینکه گنشین ایمپکت در یک ماهه گذشته تمام توجه‌ها را به خودش معطوف کرده است اما کمپانی miHOYO هنوز Honkai Impact را از یاد نبرده و در این هفته سومین آپدیت آن را عرضه کرد. در این آپدیت یک زره جدید در دسترس قرار گرفته که توانایی حمله کاراکتر را چند برابر می‌کند.

برای داشتن این زره باید ماموریت داستانی مربوط به آن را به پایان برسانید تا به آیتم‌های شما اضافه شود. هم‌چنین سه ایونت هم در راه است که دوتا از ایونت‌ها جایزه‌ی درون‌برنامه‌ای دارند و جوایز ایونت سوم شامل ROG Phone یا همان موبایل گیمینگ معروف ایسوس، کارت گرافیک GeForce RTX 3080 و چند collector figure است که قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارند.

pokemon go event

Pokemon GO هم به مناسبت هفته‌ی انیمیشن از ۱۶ تا ۲۳ آبان ایونتی برگزار می‌کند که از ۸ صبح تا ۱۰ شب ادامه دارد. در این مدت احتمال دیدن پیکاچو و پوکمون موش درخشان بیشتر است، پوکمون‌های بیشتری هم سر راهتان قرار می‌گیرند تا با آن‌ها مبارزه کنید، ماموریت‌های داستانی بر اساس Pokemon Journeys: The Series به بازی اضافه شده‌اند و ممکن است وقتی از بازی عکس می‌گیرید سر و کله‌ی کاراکتر Goh هم پیدا شود.

marvel realm champions

Marvel Realm of Champions هم این هفته اعلام کرد که پیش‌ثبت‌نام در گوگل‌پلی و اپ‌استور آغاز شده و بازیکنانی که در پیش‌ثبت‌نام شرکت کنند با شروع بازی جایزه‌هایی دریافت می‌کنند. داستان بازی از این قرار است که ورژن شیطانی هالک سیاره را تصرف کرده بنابراین شما و تیم‌تان که می‌خواهید خانه‌تان را پس بگیرید وارد جنگی می‌شوید که تمام سیاره را درگیر خودش کرده.

Badlanders

BADLANDERS

  • بازی آنلاین است

بازی Badlanders در سبک بتل‌رویال عرضه شده است. بازی بر اساس سریال Into the Badlands ساخته شده است و درباره‌ی یک پایگاه نظامی پیشرفته است که سقوط کرده و شما باید به عنوان یک مبارز برای پس گرفتن پایگاه تلاش کنید.

مثل هر بازی بتل‌رویال دیگری شما در یک نقشه‌ی مشخص قرار می‌گیرید و باید با تعداد ۲۵ نفر دیگر بجنگید. وقتی وارد بازی می‌شوید خبری از اسلحه و امکانات نیست و باید با غارت کردن خانه‌ها و افراد کشته شده برای خودتان تجهیزات دست و پا کنید. تعدادی از افراد هم از بازماندگان پایگاه هستند و می‌توانید با آن‌ها متحد شوید.

امکان ارتقای اسلحه‌ها، کاراکترها و حتی تکنیک‌های دفاعی وجود دارد که در کنار طراحی دقیق بازی و گیم‌پلی روان مجموعا یک بازی لذت‌بخش را فراهم می‌کنند.

 Badlanders

Badlanders

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 584.9/579.2 مگابایت زبان:

Five Nights at Freddy's: Help Wanted

  • بازی آنلاین است

سری بازی‌های Five Nights at Freddy's که در بین بازی‌های ترسناک صاحب نام است به مناسبت هالووین امسال با یک عنوان جدید برگشته است. این بازی جدید در دو بخش داستانی در اختیار بازیکنان است. بخش اول YOU’RE HIRED است که در آن باید وارد سیستم‌های تهویه شوید و تعمیرشان کنید، شب‌ها نگهبانی بدهید و از ربات‌ها نگهداری کنید. بخش دوم PIZZA PARTY نام دارد که در آن صحنه‌هایی از بازی‌های قبلی این سری بازسازی شده است.

Five Night's at Freddy's: HW

Five Night's at Freddy's: HW

سازنده: Steel Wool Games, Inc. قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 982.6/660 مگابایت زبان:

FAR: Lone Sails

  • بازی آفلاین است

در بازی FAR در یک سرزمین ناشناخته، سوار بر یک ماشین عجیب و تنهایید؛ این تمام چیزی است که می‌توانید در دقایق اولیه‌ی بازی پیدا کنید اما این بازی دنیایی بی انتها برای کشف کردن است که هر روز می‌تواند یک نکته‌ی شگفت‌انگیز را به شما نشان بدهد. در طی این ماجراجویی باید پازل‌ها را حل کنید، برای خودتان سوخت و غذا جمع کنید و موانع را از سر راهتان بردارید.

گیم‌پلی بازی ۳ الی ۴ ساعت است، تجربه‌ی نسبتا کوتاهی به حساب می‌آید و در کل ارزش بازی کردن را دارد اما کنترل‌های لمسی بازی قلق خاصی دارند که کمی طول می‌کشد به آن عادت کنید و ممکن است اولین بار توی ذوق بزند.

 FAR: Lone Sails

FAR: Lone Sails

سازنده: Mixtvision Mediengesellschaft mbH قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 625/489 مگابایت زبان:

Power Volt

  • بازی آفلاین است

پلتفرمرها قصد ندارند حالا حالاها میدان را خالی کنند و این هفته هم دوباره شاهد حضور آن‌ها در لیست بازی‌ها هستیم. بازی ساده است و فقط باید با تیر و کمان به هدف مشخص شلیک کنید. بازی آن‌جا سخت می‌شود که هر دنیا قوانین و مکانیسم‌های مخصوص به خودش را دارد بنابراین باید هر بار با نوآوری و خلاقیت راه‌حل را پیدا کنید. باس‌هایی هم در جریان بازی روبرویتان قرار می‌گیرند که هرکدام راه و روش مخصوص به خود را برای مبارزه دارند و در کل نمی‌گذارند بازی یکنواخت شود.

Power Volt‏

Power Volt‏

سازنده: Wave10 قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 62.7/48 مگابایت زبان:

eFootball PES 2021

  • بازی آنلاین است

PES در میان بازی‌های فوتبال آنقدر معروف است که نیازی به معرفی ندارد. این بازی پرطرفدار با عنوان eFootball PES 2021 برای اندروید و iOS منتشر شده. بازی طراحی گرافیکی چشم‌گیری دارد و ترکیب تیم‌ها بر اساس اخبار هر فصل تغییر می‌کند. ستاره‌های معروف دنیای فوتبال را در اختیار دارید، کنترل‌های لمسی هم به خوبی کار می‌کنند و همراه با صداگذاری تاثیرگذار تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای بازیکنان PES موبایل فراهم می‌کند.

eFootball PES 2021

eFootball PES 2021

سازنده: Konami قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/1607.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Vahid Khalili
    Vahid Khalili | ۹ آبان ۱۳۹۹

    سلام.PES 2021 که دو هفته ای هست اومده!
    چرا الان خبر زدین؟

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۹ آبان ۱۳۹۹

    سلام
    FAR: Lone Sails خیلی خوب بود . با کیفیت و صد البته آفلاین . ?
    یک دلخوشی داشتیم فوتبال dream league که اونم آنلاین شد !
    دوستان کسی یک فوتبال کاملاً آفلاین میشناسه با کیفیت باشه ؟! ? ?

مطالب پیشنهادی