ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکایت برخی از کاربران آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو از زرد بودن خفیف نمایشگر

برخی از کاربران آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو از زرد شدن خفیف نمایشگر شکایت کرده‌اند. به نظر می‌رسد نمایشگر این دو مدل پروفایل رنگی گرم‌تری را نسبت به آیفون ۱۱ پرو نشان می‌دهد. یکی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

برخی از کاربران آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو از زرد شدن خفیف نمایشگر شکایت کرده‌اند. به نظر می‌رسد نمایشگر این دو مدل پروفایل رنگی گرم‌تری را نسبت به آیفون ۱۱ پرو نشان می‌دهد.

یکی از کاربران با مطرح کردن این مشکل در سایت ردیت می‌گوید نمایشگر آیفون ۱۲ پرو او حتی با غیرفعال شدن قابلیت True Tone نیز همچنان تمایل به نمایش لایه زرد رنگ دارد. او تصویری از آیفون ۱۲ پرو خود کنار آیفون ۱۱ پرو منتشر کرده که تفاوت نمایش رنگ‌ها در آن‌ها مشخص است. همانطور که ملاحظه می‌کنید نمایشگر آیفون ۱۲ پرو (راست) کمی به سمت زردی تمایل دارد:

یکی دیگر از کاربران اپل را مقصر دانسته و این مشکل را به کنترل کیفی کمپانی کوپرتینویی ربط داده است. در ادامه گزارش آمده که کاربران می‌توانند در صورت برخورد با این مشکل به یکی از تعمیرگاه‌های مجاز اپل مراجعه کرده و در صورت لزوم نسبت به تعویض نمایشگر اقدام کنند.

با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد این موضوع چندان جدی نیست و بسیاری از کاربران احتمالاً متوجه آن نخواهند شد. با این وجود به خاطر قیمت بالای این دو محصول بسیاری از کاربران خواهان بهترین کیفیت از اپل بوده و احتمالاً برای تعویض نمایشگر راهی تعمیرگاه‌های این شرکت خواهند شد.

جالب است بدانید اپل تعویض قطعات آیفون ۱۲ را سخت‌تر کرده است و ویدیوی کالبدشکافی جدیدی که در یوتیوب منتشر  شده نشان می‌دهد حتی تعویض لاجیک برد یک آیفون ۱۲ با آیفون ۱۲ دیگر نیز امکان پذیر نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Arian
    Arian | ۱۴ آبان ۱۳۹۹

    بیاید قبول کنیم اندروید بهتره

مطالب پیشنهادی