ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد DJI مینی ۲ با قابلیت فیلمبرداری 4K و عکاسی در فرمت RAW معرفی شد

سال گذشته پهپاد DJI ماویک مینی به خاطر وزن اندک و ابعاد جمع و جور از سوی کاربران با استقبال زیادی مواجه شد اما نقطه ضعف‌هایی هم داشت و حالا کمپانی چینی با معرفی مدل جدید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۸

سال گذشته پهپاد DJI ماویک مینی به خاطر وزن اندک و ابعاد جمع و جور از سوی کاربران با استقبال زیادی مواجه شد اما نقطه ضعف‌هایی هم داشت و حالا کمپانی چینی با معرفی مدل جدید «مینی ۲» آنها را مرتفع کرده است.

پهپاد DJI مینی ۲ تنها ۲۴۹ گرم وزن دارد و از نظر ظاهری با مدل سال گذشته تقریبا مو نمی‌زند اما به نسخه جدید سیستم اتصال OcuSync مجهز شده که از ثبات بیشتری برخوردار بوده و محدوده ۲.۵ برابری را نسبت به قبل پوشش می‌دهد.

مینی ۲ به سیستم کنترلی مشابه با پهپاد قدرتمند ماویک ایر ۲ مجهز شده اما به دلیل محروم بودن از سنسورهای پیشرفته خبری از قابلیت شناسایی خودکار موانع و ردیابی پیشرفته نیست.

علی رغم این محدودیت‌ها پهپاد به لطف سنسور 1/2.3 اینچی از نظر تصویربرداری حرف‌هایی برای گفتن دارد. این سنسور امکان فیلبمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و بیت‌ریت ۱۰۰ مگابیت در ثانیه را به شما می‌دهد. دیگر گزینه در دسترس برای فیلمبرداری وضوح 1080p و نرخ فریم ۶۰ است که خروجی روان‌تری تولید می‌کند. یکی از محدودیت‌های مدل قبلی ثبت تصاویر به صورت JPG بود اما مینی ۲ امکان عکسبرداری در قالب RAW را میسر کرده است.

DJI همچنین موتورهای پهپاد را به گونه‌ای ارتقا داده که علاوه بر شتاب گیری سریع‌تر، حداکثر سرعت را به ۵۷.۶ کیلومتر در ساعت رسانده است. مینی ۲ با یکبار شارژ کامل تا ۴۱ دقیقه امکان پرواز داشته و در برابر وزش باد با سرعت ۳۸ کیلومتر در ساعت مقاوم است.

پهپاد DJI مینی ۲ با کنترلر و یک باتری ۴۴۹ دلاری قیمت گذاری شده اما با پرداخت ۱۵۰ دلار بیشتر هاب شارژ، کیس حمل و Fly More Combo با سه باتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. عرضه پهپاد از امروز شروع شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۵ آبان ۱۳۹۹

    قیمتش ۴۴۹ دلاره. لطفا اصلاح کنید

مطالب پیشنهادی