ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه همه پست‌ها و استوری‌های یک صفحه اینستاگرام را همزمان دانلود کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد بخواهید تمامی پست‌ها و استوری‌های یک حساب کاربری در اینستاگرام را ذخیره کنید. برنامه‌های شخص ثالث بسیاری وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌ها و پست‌های یک ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

شاید برای شما هم پیش آمده باشد بخواهید تمامی پست‌ها و استوری‌های یک حساب کاربری در اینستاگرام را ذخیره کنید. برنامه‌های شخص ثالث بسیاری وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌ها و پست‌های یک حساب کاربری را به صورت تکی دانلود کنند اما چگونه می‌توان تمام پست را یکباره دانلود کرد.

در این مطلب قصد داریم روش دانلود همه پست‌های اینستاگرام را با کمک گوگل کروم روی کامپیوتر مرور کنیم. شما می‌توانید با ربات دانلود اینستاگرام در تلگرام نیز این کار را انجام دهید.

استفاده از افزونه Downloader for Instagram

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود تمامی استوری‌ها و پست‌های یک حساب کاربری اینستاگرام با کمک کامپیوتر، نصب افزونه «Downloader for Instagram » روی مرورگر کروم است. تنها با یک کلیک ساده می‌توانید تمامی پست‌‌ها و استوری‌ها را بدون هیچ گونه دردسری دانلود کنید.

ابتدا لازم است افزونه مورد نظر را به مرورگر خود اضافه کنید. برای این کار وارد لینک دانلود افزونه شوید.

سپس روی Add to Chrome کلیک کنید. بعد ا زدانلود افزوده لازم است اینستاگرام را روی مرورگر کروم باز کنید.

به حساب کاربری که قصد دارید پست‌های آن را دانلود کنید مراجعه کنید. در بالای صفحه، گزینه دانلود نمایش داده می‌شود. می‌توانید به راحتی پست‌های که قصد دانلود کردن آن را دارید مشخص کنید و Download ‌را کلیک کنید.

می‌توانید دانلود پیشرفته را از منوی بالای صفحه انتخاب کنید. این افزونه امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. مثلا می‌تواند تنها پست‌هایی که بیش از بقیه لایک خورده‌اند را انتخاب کنید. یا می‌توانید پست‌هایی که طی مثلا 10 روز گذشته منتشر شده‌اند را انتخاب کنید.

اگر به هر دلیلی از دانلود کردن پست‌‌ها منصرف شدید، می‌توانید Cancel را کلیک کنید.

این افزوده امکان دانلود استوری‌ها را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در قسمت بالای صفحه گزینه‌ای برای دانلود استوری‌ها دیده می‌شود. روی آن کلیک کنید.

در این قسمت و برای دانلود استوری‌ها هم دو گزینه در اختیار کاربران گذاشته شده است. کاربران می‌توانند کلیه استوری‌های یک حساب کاربری را همزمان دانلود کنند یا فقط استوری منتخب خود را به صورت تکی دانلود نمایند.

دانلود پست‌های اینستاگرام با گوشی آیفون

با نصب افزونه کروم امکان دانلود پست‌ها و استوری‌ها با کمک کامپیوتر به راحتی امکان پذیر است؛ اما اگر بخواهیم با گوشی هوشمند این اطلاعات را دانلود کنیم باید به روش دیگری اقدام کنیم.

کاربران آیفون می‌توانند تمامی عکس‌های اینستاگرام یک حساب کاربری مشخص را روی گوشی خود دانلود کنند. کاربرانی که نسخه iOS 13 را نصب کرده‌اند، می‌توانند ازطریق «InstaSave» این کار را انجام دهند. لینک مربوطه را در سافاری باز کنید. لینک پروفایل کاربر را در صفحه باز شده کپی و پیست کنید.

کاربران می‌‌توانند گزینه Complete Profile را انتخاب کنند و تمامی عکس‌های پست شده آن حساب کاربری را دانلود کنند.

همچنین امکان دانلود تعداد مشخصی از پست‌ها هم در اختیار کاربران قرار داده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی