ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

بهترین عکس‌های حیوانات از نگاه آگورا در سال 2020

شبکه اجتماعی عکاسی «آگورا»، بهترین عکس‌های حیوانات را در سال 2020 از سراسر جهان مورد بررسی قرار داد و بهترین‌ها را مشخص کرد. در این مسابقه بیش از هزاران عکس شرکت داده شد که از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

شبکه اجتماعی عکاسی «آگورا»، بهترین عکس‌های حیوانات را در سال 2020 از سراسر جهان مورد بررسی قرار داد و بهترین‌ها را مشخص کرد.

در این مسابقه بیش از هزاران عکس شرکت داده شد که از بین آنها، 23 عکس به فینال راه یافتند. «مارتین رنتینگ»، عکاس اندونزیایی بهترین عکس گرفته شده را براساس آرا مردمی به خود اختصاص داد. وی عکسی از ایگوانا در میان گل‌های آفتابگردان گرفته بود که توانست در حدود 14000 رای مردمی را به خود  اختصاص داده و برنده جایزه 1000 دلاری شد.

در بین برترین عکس‌ها، تصاویری از ایگوانا، بچه میمون، شیرهای وحشی و فیل‌ها دیده می‌شود که جزو شاخص‌ترین عکس‌های گرفته شده هستند و می‌توانند تصویر بسیار زیبایی از جهان وحش را به نمایش بگذارند. عکاسانی  از سراسر جهان هر سال تصاویری جذاب و دیدنی از حیوانات تهیه می‌کنند تا در این مسابقه شرکت کنند. بی‌شک چنین مسابقه‌هایی می‌تواند زندگی حیوانات را از زاویه دیگری برای ما به نمایش درآورد.

«اکتاوی رویو» بنیانگذار آگورا معتقد است:

«عکاسی، رسانه‌ای قدرتمند برای ایجاد همدلی و درک عمیق‌ترجهان پیرامون ما است.»

«مانی لیبرودو» عکاس تایلندی نیز عکسی زیبا و متفاوت از فیل‌ها گرفته بود که یکی از 5 عکس منتخب برای رفتن به فینال شد.

«ایلاریا رونچی» عکاس هلندی نیز تصویر بسیار زیبایی از شیرها گرفته بود که توانست جزو برترین عکس‌های منتخب در بین سایر عکس‌ها باشد. شیرهای ماده در تصویر گرفته شده با اقتداری هر چه تمام‌تر پشت سر هم حرکت می‌کنند.

خردادماه امسال نیز  بهترین عکس‌های هوایی ۲۰۲۰ به انتخاب «آگورا» به نمایش گذاشته شد و بیش از 9000 عکس، 50 تصویر برگزیده اعلام و برنده اصلی نیز جایزه هزار دلاری را به خانه برد.

در ادامه می‌توانید گالری تصاویر برترین عکس‌های حیوانات را از نگاه آگورا مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی