ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی وینگ و سرفیس Duo در بین 100 اختراع برتر 2020 از نگاه مجله تایم

مجله «تایم» براساس نظر سردبیران و روزنامه نگاران سراسر جهان، فهرست 100 اختراع و نوآوری‌ برتر سال 2020 را تهیه و منتشر کرد. نام دو گوشی هوشمند ال‌جی وینگ و سرفیس Duo در این فهرست ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

مجله «تایم» براساس نظر سردبیران و روزنامه نگاران سراسر جهان، فهرست 100 اختراع و نوآوری‌ برتر سال 2020 را تهیه و منتشر کرد. نام دو گوشی هوشمند ال‌جی وینگ و سرفیس Duo در این فهرست دیده می‌شود.

سردبیران و روزنامه نگاران نشریات مختلف در سراسر جهان از طریق فرم ویژه‌ آنلاین تهیه شده توسط مجله تایم در این نظرسنجی شرکت کرده و نظرات خود را در اختیار تایم قرار دادند.

مجله تایم براساس برخی پارامترها همچون کارایی محصول، تاثیر آن بر صنعت و برخی موارد دیگر، فهرست اولیه‌ای از اختراعات و نوآوری‌های سال جاری میلادی تهیه کرد. سپس با تهیه فرم نظرسنجی آنلاین از همکاران خود در سراسر جهان درخواست کرد تا نظرات خود را در مورد برتین اختراعات سال جاری اعلام کنند.

درنهایت، مجله تایم برترین اختراعات امسال را در چند دسته اصلی از جمله سلامتی، سرگرمی، هوش مصنوعی، لوازم الکترونیکی مصرفی، طراحی، آموزش و غیره دسته بندی و نتایج آن را منتشر کرده است.

در بخش «سرگرمی»، نام کنسول‌های بازی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت دیده می‌شود. سرویس ابری بازی انویدیا،‌ GeForce Now نیز براساس نظرسنجی‌های انجام شده، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

تلویزیون 65 اینچی GX ال‌جی با رزولوشن 4K و تلویزیون سامسونگ Sero را که می‌تواند تصاویر را در دو حالت عمودی و افقی نشان دهد دو محصول دیگری هستند که در فهرست 100 اختراع برتر جهان در سال 2020 از نگاه مجله تایم نامشان دیده می‌شود.

 

در بین دستگاه‌هایی که کمابیش شناخته شده، دوربین های سونی آلفا a7C و Insta360 One R دیده می‌شود. جالب است بدانید در این فهرست صدتایی نام دو گوشی هوشمند که امسال رونمایی شدند نیز دیده می‌شود. گوشی هوشمند ال‌جی وینگ با طراحی منحصر به فرد و نمایشگر چرخان به علاوه مایکروسافت سرفیس Duo گوشی اندرویدی با دو نمایشگر، توانستند حرفی تازه در بین گوشی‌های هوشمند معرفی شده در سال جاری داشته باشند و نامشان در این فهرست 100 تایی می‌درخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی