ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تصاویری از ایده‌های آینده‌نگرانه خود برای نمایشگر موبایل منتشر کرد

به نظر می‌رسد عطش سامسونگ در طراحی گوشی‌های هوشمند تاشو فروکش نکرده است. تصاویر به اشتراک گذاشته شده در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیسپلی خبر از  برنامه‌ آتی کره‌ای‌ها برای طراحی گوشی با چند بخش تاشو ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

به نظر می‌رسد عطش سامسونگ در طراحی گوشی‌های هوشمند تاشو فروکش نکرده است. تصاویر به اشتراک گذاشته شده در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیسپلی خبر از  برنامه‌ آتی کره‌ای‌ها برای طراحی گوشی با چند بخش تاشو می‌دهد.

سامسونگ پیشتر پتنتی در مورد گوشی با چند بخش تاشو در سازمان بین‌المللی مالکیت فکری (WIPO) به ثبت رسانده بود و اینک با انتشار تصویری در وب‌سایت خود توجه طرفدارانش را به طراحی جدید گوشی‌های تاشو جلب کرد.

این تصویر نشانگر دو موبایل است که یکی از آنها پنلی با دو بخش تاشونده داشته و دیگری از نمایشگری رول شونده بهره می‌برد. همان‌طور که تصویر دیده می‌شود یک سوم سمت چپ به سمت داخل تا می‌شود و روی قسمت میانی قرار می‌گیرد. یک سوم سمت راست نیز در نهایت روی دو قسمت دیگر جمع می‌شود.

 

از نظر تئوری و روی کاغذ، چنین دستگاهی از نمایشگری بزرگ‌تری نسبت به گوشی‌های تاشو فعلی بهره می‌برد که به راحتی قابلیت جمع شدن دارد.

بزرگترین نگرانی در مورد طراحی چنین گوشی هوشمندی با چند بخش تاشو، دوام آن است.  نخستین گوشی‌های تاشو بازار با مشکل لولا مواجه بوند. بنابراین با اضافه شدن لولای دوم، این شبهه به وجود می‌آید که ممکن است چنین مشکلاتی در طراحی جدید بیشتر هم باشد.

سامسونگ در صنعت گوشی‌های تاشو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این شرکت تاکنون دو گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ و نسل دوم گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد 2 را به بازار معرفی کرده است.

ظاهرا سامسونگ دیسپلی به طراحی گوشی‌های تاشو با چند بخش تاشو فکر می‌کند تا بتواند نمایشگر بزرگ‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

حتی اگر سامسونگ بخواهد گوشی هوشمندی با طراحی چند بخش تاشو معرفی کند، چنین تغییراتی احتمالا به این زودی رخ نخواهد دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ معرفی احتمالی چنین دستگاهی اصلا مطرح نشده است. حتی مشخص نیست سامسونگ برنامه‌ای مدون برای توسعه این گوشی هوشمند دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sadra.Z
    Sadra.Z | ۱۵ آذر ۱۳۹۹

    تکنولوژی، ماشین، هنر، اخلاقیات، فلسفه و هر زمینه‌ای مشابه این زمینه‌ها، یه روزی به اوج خودشون رسیدن. بعد از اون فقط در حال نزول یا ثابت موندن هستن!

    • Sadra.Z
      Sadra.Z | ۱۵ آذر ۱۳۹۹

      کشف داروی جدید لازمه، زیبایی دادن به دنیا لازمه، یاد گرفتن هنر های جدید برای ارتباط با نسل‌ها لازمه... ولی کارایی از این دست که سامسونگ‌دیسپلی میکنه، نه‌تنها ضرورتی نداره، بلکه نشان‌دهنده مسیر رو به قهقرای این زمینه هم هست!

مطالب پیشنهادی