ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل درآمدهای فروش محصولات سری RED را به صندوق مبارزه با کرونا اهدا می‌کند

اپل اعلام کرد به مناسبت روز جهانی ایدز برای مدتی محدود تمام درآمدهای ناشی از فروش محصولات سری (RED) را به صندوق جهانی مبارزه با کووید-۱۹ اهدا می‌کند تا صرف معالجه بیماران در کشورهای آفریقایی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۶

اپل اعلام کرد به مناسبت روز جهانی ایدز برای مدتی محدود تمام درآمدهای ناشی از فروش محصولات سری (RED) را به صندوق جهانی مبارزه با کووید-۱۹ اهدا می‌کند تا صرف معالجه بیماران در کشورهای آفریقایی و جوامع نیازمند شود.

اپل از گسترش همکاری‌ها با سازمان RED جهت مبارزه با ایدز در آفریقا و همچنین محافظت از مردم این قاره در برابر کرونا خبر داد. اپل در بیانیه خود اعلام کرد که سال ۲۰۰۶ به مأموریت RED برای پایان دادن به اپیدمی ایدز/HIV در آفریقای سیاه پیوسته و در طول ۱۴ سال گذشته تقریباً ۲۵۰ میلیون دلار به صندوق جهانی مبارزه با ایدز کمک کرده است.

اپل در ادامه بیانیه خود اشاره می‌کند که شیوع کرونا در سال ۲۰۲۰ در روند مبارزه با ایدز به ویژه در کشورهای آسیب‌پذیر اختلال ایجاد کرده است، بنابراین این شرکت کمک‌های مالی را به صندوق بین المللی مبارزه با کووید-۱۹ اهدا کرده که سبب کمرنگ شدن تأثیر کرونا در کشورهای آفریقایی با بیشترین آمار ایدز و همچنین ارائه خدمات درمانی بهتر در مناطق درگیر با کرونا شده است.

اپل چندین دیوایس و لوازم جانبی با برند RED در سبد محصولاتش دارد که از جمله آن‌ها می‌توان آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی و اپل واچ سری ۶ اشاره کرد که در رنگ قرمز قابل خریداری هستند. اپل می‌گوید از امروز تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ (۹ تیر ۱۴۰۰)، تمام درآمدهای ناشی از فروش محصولات سری RED به صندوق مبارزه با کووید-۱۹ اهدا خواهد شد. اپل همچنین تا تاریخ ۷ دسامبر (۱۷ آذر)، به ازای فروش هر محصول با Apple Pay در وب سایت، اپ استور یا اپل استور، مبلغ ۱ دلار به صندوق جهانی مبارزه با کووید-۱۹ اهدا می‌کند.

اپل برای افزایش آگاهی عمومی در مورد روز جهانی ایدز و تشویق مردم به مشارکت، لوگوی قرمز رنگ این روز را روی شیشه صدها اپل استور چسبانده است. این شرکت برنامه افزایش آگاهی عمومی در مورد ایدز را با انتشار آهنگ‌هایی از خواننده‌های آفریقایی در اپل موزیک و همچنین نمایش کلیپ در اپلیکیشن اپل TV گسترش داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی