ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتساپ به صورت آزمایشی تماس‌ صوتی و تصویری را به نسخه وب و دسکتاپ اضافه کرد

کاربران واتساپ از سال ۲۰۱۶ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با موبایل را داشتند و حالا واتساپ ارائه این قابلیت در نسخه وب و دسکتاپ این پیام رسان را به شکل محدود کلید زده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۳

کاربران واتساپ از سال ۲۰۱۶ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با موبایل را داشتند و حالا واتساپ ارائه این قابلیت در نسخه وب و دسکتاپ این پیام رسان را به شکل محدود کلید زده است.

طی چند روز گذشته برخی از کاربران دکمه تماس صوتی و تصویری را در قسمت بالای چت واتساپ مشاهده می‌کنند. هنگام تماس در نسخه تحت وب یا دسکتاپ، پنجره‌ای جداگانه روی صفحه باز می‌شود که کاربر می‌تواند از طریق آن پیام را قبول یا رد کند.

از سوی دیگر در پنجره‌ای اختصاصی تماس‌های جاری قابل رویت است. این قابلیت تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار دارد؛ اما به مرور تعداد کاربران بیشتری می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. به نظر می‌رسد این قابلیت درنسخه دسکتاپ با الویت بالاتری نسبت به نسخه وب برای کاربران فعال می‌شود.

واتساپ در سال 2015 تماس صوتی و در سال 2016 امکان برقراری تماس تصویری را در اختیار کاربران اپلیکیشن واتساپ قرار داد. اواخر مهرماه خبر اضافه شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری به نسخه‌های وب و دسکتاپ منتشر شده بود.

پشتیبانی از تماس‌ها در واتساپ وب و دسکتاپ آن را یک قدم به سمت مستقل شدن از موبایل نزدیکتر می‌کند. در حالی که کاربران برای استفاده از این نسخه‌ها باید گوشی خود را به اینترنت متصل کنند، این پیام‌رسان می‌خواهد با پشتیبانی از دستگاه‌های متصل، نیاز به چنین کاری را از بین ببرد.

این پیام‌رسان به دنبال پشتیبانی از یک حساب در چندین دستگاه است و می‌توان بدون وابستگی به گوشی، از یک اکانت در محصولات مختلف استفاده کرد، البته در حال حاضر تاریخ انتشار چنین قابلیتی مشخص نشده است.

خبر اضافه شدن امکان تماس صوتی و تصویری بتا به نسخه دسکتاپ و وب در حالی منتشر می‌شود که  اواسط آذرماه نیز گفته شد که واتساپ به زودی شروع به نمایش تبلیغات می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۷ آذر ۱۳۹۹

    از آشغالی حرف نداره

مطالب پیشنهادی