ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت و شرایط فروش خودرو

قیمت و مشخصات پژو 207 سقف شیشه‌ای اتوماتیک ایران خودرو اعلام شد

پژو 207 مجهز به سقف شیشه‌ای پانوراما از آن دسته خودروهای پر حاشیه در بازار ایران است که از زمان معرفی اولیه در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب سال 97 تا به حال (واپسین روزهای پاییز ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

پژو 207 مجهز به سقف شیشه‌ای پانوراما از آن دسته خودروهای پر حاشیه در بازار ایران است که از زمان معرفی اولیه در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب سال 97 تا به حال (واپسین روزهای پاییز سال 99) همواره با حاشیه های فراوانی همراه بوده‌است. در حالی که قرار بود این محصول در نیمه نخست سال گذشته (98) روانه بازار شود، عملا با تاخیری بیش از یک سال، اولین نمونه های دنده دستی با قیمتی در حدود 156 میلیون تومان در پاییز تحویل خریداران شد و نمونه های سری بعدی تحویلی نیز با افزایش سنگین، 199 میلیون تومان قیمت خوردند. اما این پایان ماجرا نیست چرا که ساعاتی قبل نیز ایران خودرو قیمت نمونه اتوماتیک این خودرو (برای ثبت نام کنندگان با موعد تحویل تابستان 99) را 252 میلیون تومان اعلام کرده است.

https://static.digiato.com/digiato/2019/01/NAM-19-1.jpg

جالب آنکه مدیران فروش ایران خودرو، تولید پژو 207 سقف شیشه‌ای را یک پیشرفت قابل توجه ارزیابی می کنند و این درحالیست که خودرو مذکور از حیث موتور، گیربکس و امکانات رفاهی و ایمنی تفاوتی با نسخه های قدیمی پژو 206 صندوق دار ندارد،  البته ایران خودرو اخیرا تصمیم به استفاده از فرمان برقی برای محصولات خود گرفته است که از حیث مصرف سوخت و نحوه عملکرد برتری های را نسبت به مدل قدیمی هیدرولیکی دارد.

مشخصات فنی پژو 207 سقف شیشه ای
مشخصات فنی پژو 207 سقف شیشه ای

جالب آنکه همزان با دفاع جانانه مدیران ایران خودرو در از 207 سقف شیشه ای، شاهد انتشار گسترده تصاویری از مالکین این خودرو در فضای مجازی هستیم که در شرایط زمستانی با بخار کردن شیشه و جمع شدن قطرات آب در کابین خودرو مواجه شده اند.

اما فارغ از این مسئله ایران خودرو اعلام کرده که برنامه هایی برای ارتقا موتور و گیربکس این خودرو از نسخه فعلی (TU5)، به مدل قدرتمندتر EC5 (مشترک با تارا و پژو 301) و استفاده از گیربکس 6 سرعته خودکار دارد که البته مشخص نیست این وعده چه زمانی محقق شود و قیمت نهایی خودرو نیز به چه سطحی افزایش یابد.

https://static.digiato.com/digiato/2019/01/NAM-5-1.jpg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • parvaz64
    parvaz64 | ۳۰ آذر ۱۳۹۹

    ماشین پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک سری اول تحویل تیر بوده است. این در حالی است که در شهریور ماه اولین سری ۲۰۷پانوراما دستی ۱۵۶ میلیون و دناپلاس توربو اتومات؛ ۲۵۲ میلیون قیمت گذاری شد. الان با ۶ ماه تاخیر با این قیمت بالای 252 میلیون ماشین را میخواهند تحویل بدهند؟!!!!

  • best
    best | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    خیلی بدنه ماشینای تولید ایران البته چینی منتاژ ایران خیلی خوب بوده که باید سقف شیشه ایم داشته باشه ?????

مطالب پیشنهادی