ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابرآروان برگزار می‌کند: آموزش رشته‌های IT و دیجیتال به نوجوانان و جوانان کم‌برخوردار

ابر آروان در گزارشی اعلام کرد که فاز نخست طرح مسئولیت اجتماعی «بچه‌های آروان» با آموزش ۲۰ دانش‌پذیر آغاز شد. این طرح با محوریت آموزش رشته‌های پررونق آی‌تی و دیجیتال و با هدف توانمندسازی نوجوانان ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۴

ابر آروان در گزارشی اعلام کرد که فاز نخست طرح مسئولیت اجتماعی «بچه‌های آروان» با آموزش ۲۰ دانش‌پذیر آغاز شد. این طرح با محوریت آموزش رشته‌های پررونق آی‌تی و دیجیتال و با هدف توانمندسازی نوجوانان و جوانان کم‌برخوردار شکل گرفته است.

به گفته ابر آروان، این مسیر با همراهی شرکت‌های دیگری همچون «فناپ زیرساخت» در نقش حامی سخت‌افزاری و «مجتمع فنی تهران» در نقش حامی آموزشی آغاز شده است. «بانک پاسارگاد» و مجموعه شرکت‌های «هلدینگ فناپ» دیگر حامیان سخت‌افزاری این طرح در ادامه راه هستند.

ابر آروان در طرح «بچه‌های آروان» با تکیه بر یک «ما جمعی» و همراهی زنجیره‌ای از شرکت‌ها و موسسات مردم‌نهاد به‌دنبال توانمندسازی ۹۹ تن از اقشار کم‌برخوردار از بین سه گروه کانون‌های اصلاح و تربیت، کودکان کار و نوجوانان یا جوانان مناطق محروم است تا با آموزش رشته‌های حوزه‌ی IT و دیجیتال امکان دسترسی به فرصت‌های برابر اجتماعی را برای این دانش‌پذیران فراهم کند.

«فقدان عدالت آموزشی» منجر به محرومیت‌های آموزشی و نابرابری بیش‌تر اجتماعی برای اقشار کم‌برخوردار می‌شود و در این بین، آموزش فناوری می‌تواند در پر کردن شکاف‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار باشد.

در طرح «بچه‌های آروان»، دانش‌پذیران به‌کمک سازمان‌های مردم‌نهاد، از جمله «یاران دانش و مهر»، «انجمن حمایت از کودکان کار» و «جمعیت امام علی» به ابر آروان معرفی می‌شوند. با قرارگیری دانش‌پذیر در مسیر آموزشی تعریف شده‌ ابر آروان، کار آغاز می‌شود و تا رسیدن به تخصص حرفه‌ای در رشته‌های دیجیتال مارکتینگ، برنامه‌نویسی وب، طراحی رابط کاربری UI/UX، مدیر شبکه و سیستم‌عامل، و امنیت سایبری این مسیر ادامه می‌یابد تا در نهایت این متخصصان به بازار کار اتصال پیدا کنند.

ابر آروان می‌گوید این مسیر با همراهی حامیان، در هر فصل پس از تامین لپ‌تاپ یا کامپیوتر و ورود دانش‌پذیران جدید به آموزش، ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بنده خدای سبحان
    بنده خدای سبحان | ۲ دی ۱۳۹۹

    کجا میشه ثبت نام کرد؟

    • dr x dr xx
      dr x dr xx | ۲ دی ۱۳۹۹

      مگه شما کم برخوردارید؟

مطالب پیشنهادی