ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

KFC از کنسول گیمینگ 4K با قابلیت گرم کردن مرغ رونمایی کرد

در حالی که پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس کنسول‌های بازی را امسال متحول کردند، رستوران زنجیره‌ای KFC از یک کنسول بازی به نام «KFConsole» رونمایی کرده. کنسول بازی KFC که در حقیقت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

در حالی که پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس کنسول‌های بازی را امسال متحول کردند، رستوران زنجیره‌ای KFC از یک کنسول بازی به نام «KFConsole» رونمایی کرده. کنسول بازی KFC که در حقیقت یک کامپیوتر گیمینگ قدرتمند مناسب واقعیت مجازی است، از محلی برای گرم کردن مرغ بهره می‌برد.

در ماه ژوئن سال جاری میلادی، یعنی زمانی که پلی استیشن ۵ پس از مدت‌ها معرفی شد، KFC یک تریلر متفاوت برای KFConsole منتشر کرد. در آن زمان بسیاری فکر کردند که KFC در حال شوخی با کنسول‌های بازی است، اما این رستوران زنجیره‌ای در تصمیم خود جدی بوده و حالا آن را معرفی کرده است.

این رستوران در همکاری با کمپانی «کولر مستر»، از یک کنسول بازی رونمایی کرده که می‌تواند بازی‌ها را در رزولوشن 4K و به صورت ۲۴۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. در حال حاضر اطلاعی از قیمت و همچنین تاریخ عرضه این کنسول نداریم، اما تصاویر و همچنین تیزر آن منتشر شده‌اند.

مدیر روابط عمومی KFC به نام «مارک چیورز» گفته:

«ما از تیزر اولیه خود فراتر رفتیم و حالا در نهایت KFConsole به واقعیت تبدیل شده. ما از جنگ شدید و سنگین در دنیای کنسول‌ها اطلاع داریم، اما از کنسول خود به عنوان یک محصول پرچمدار مطمئن هستیم. این دستگاه می‌تواند بطور قدرتمندی بازی‌ها را اجرا کند و غذای شما را هم گرم نگه دارد تا از غذای خود در هنگام بازی لذت ببرید. اگر سونی یا مایکروسافت در کنسول بعدی خود به دنبال چنین ویژگی باشند، می‌توانند برای نحوه مهندسی محفظه نگهداری مرغ با ما ارتباط برقرار کنند.»

مشخصات کامل کنسول بازی KFC منتشر نشده، اما می‌دانیم به پردازنده اینتل Nuc 9 و همچنین ۱ ترابایت حافظه SSD شرکت «سیگیت» مجهز شده. با توجه به اینکه کولر مستر به قابلیت رهگیری پرتو در این محصول اشاره کرده، از کارت گرافیک انویدیا بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali razmi
    Ali razmi | ۳ دی ۱۳۹۹

    ????

  • hosein aboutorab
    hosein aboutorab | ۳ دی ۱۳۹۹

    حالا اگه Durex می ساخت بازم یه چیزی ، KFC آخه ...

  • PersianCode
    PersianCode | ۳ دی ۱۳۹۹

    مرغ تمام گرما رو جذب میکنه و هیچ نیازی به خنک کننده نداره کنسول...(الکی)

مطالب پیشنهادی