ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرویس «پلاس» تپسی آغاز به کار کرد

سرویس «پلاس» به عنوان جدیدترین خدمت تاکسی اینترنتی تپسی راه‌اندازی شد. در این سرویس، خودروهایی با مدل و کیفیت بهتر، کار خدمت‌رسانی به کاربران را انجام می‌دهند. سرویس پلاس تپسی که چند روزی است به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۲

سرویس «پلاس» به عنوان جدیدترین خدمت تاکسی اینترنتی تپسی راه‌اندازی شد. در این سرویس، خودروهایی با مدل و کیفیت بهتر، کار خدمت‌رسانی به کاربران را انجام می‌دهند.

سرویس پلاس تپسی که چند روزی است به طور آزمایشی در این پلتفرم راه اندازی شده، برای مسافرانی طراحی شده که ممکن است به دلایل مختلف، اولویت‌شان سفر به وسیله خودروهایی با مدل بالاتر باشد؛ به عنوان مثال، این سرویس می‌تواند برای سازمان‌هایی که از تپسی برای رفت و آمد مدیران یا میهمان‌هایشان استفاده می‌کنند یا سایر کاربرانی که می‌خواهند از تپسی برای رفتن به مراسم یا رویدادهای خاص استفاده کنند، جذاب باشد.

رانندگان این سرویس نیز، رانندگانی هستند که طی دوره فعالیت‌شان، بیشترین امتیاز را از مسافران دریافت کرده‌اند و به عنوان سفیران حرفه‌ای تپسی در این مجموعه خدمت می‌کنند.

هزینه سفرهای سرویس پلاس، ۲۰ درصد از سرویس کلاسیک بیشتر است. این سرویس جدید تپسی که فعلا در شهر تهران و از ساعت 6 صبح الی 12 شب فعال است، قرار است در آینده در سایر شهرهایی که تپسی در آن‌ها به خدمت‌رسانی مشغول است نیز فعال شود.

تپسی پیش از این علاوه بر سرویس کلاسیک، از سرویس‌های هم‌خط (مینی‌بوس)، پیک، همیار، لاین و تاکسی نیز رونمایی کرده بود که اکثر آنها در حال حاضر همچنان در این پلتفرم فعال هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی