ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون با خرید شبکه پادکست «واندری» اسپاتیفای را به چالش می‌کشد

آمازون به صورت رسمی تایید کرد که شبکه پادکست «واندری» (Wondery) را خریداری کرده است. با این حساب این شرکت می‌تواند در رقابت با اسپاتیفای و سایر رقبای بزرگ بازار در حوزه محتوای صوتی و ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

آمازون به صورت رسمی تایید کرد که شبکه پادکست «واندری» (Wondery) را خریداری کرده است. با این حساب این شرکت می‌تواند در رقابت با اسپاتیفای و سایر رقبای بزرگ بازار در حوزه محتوای صوتی و پادکست حرفی برای گفتن داشته باشد.

محتوای صوتی و پادکست از محبوبیت خوبی بین کاربران برخوردار است و آمازون نیز طی ماه‌های اخیر به توسعه بخش محتوای صوتی خود اهمیت ویژه‌ای نشان داده است و با تصاحب واندری گام بزرگی در راستای ارائه خدمات صوتی پادکست برمی‌دارد.

چند هفته قبل شایعه‌هایی در مورد تصمیم آمازون بر تصاحب پادکست واندری منتشر شده بود؛ اما مشخص نبود در این معامله بالاخره واندری توسط کدام شرکت خریدای خواهد شد.

آمازون طی اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است که شرکت واندری به «آمازون موزیک» می‌پیوندد و خاطر نشان کرد که در این معامله، هیچ تغییری در روند فعلی برای کاربران واندری رخ نخواهد داد. در واقع محتوای واندری از جمله برنامه‌هایی مانند «Dr. Death»، از طریق چندین ارائه دهنده در دسترس کاربران قرار خواهد داشت.

آمازون در اطلاعیه خود خاطرنشان کرد که آمازون موزیک با کمک واندری می‌تواند محتوای خلاقانه‌تر و با کیفیت‌تری ارائه دهد. همچنین این شرکت با همراهی واندری قادر خواهد بود به رسالت خود در ایجاد دنیایی مملو از سرگرمی و دانش برای مخاطبان از طریق محتوای صوتی نزدیک‌تر شود.

آمازون امیدوار است با کمک واندری و اضافه کردن پادکست‌ در آمازون موزیک، به روند رشد و توسعه خود در این بخش سرعت ببخشد. کاربران آمازون می‌توانند در کنار گوش دادن به موسیقی از سایر محتواهای صوتی نیز بهره ببرند و نیاز آنها به صورت کامل‌تری پاسخ داده خواهد شد.

شایان ذکر است آمازون هنوز در مورد رقم معامله خبری منتشر نکرده است. خبر تصاحب واندری توسط آمازون در حالی منتشر می‌شود که حدود یک سال قبل نیز شرکت «گیملت مدیا» (Gimlet Media) توسط اسپاتیفای خریداری شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی