ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از عینک هوشمند ThinkReality A3 با قابلیت ترسیم ۵ نمایشگر مجازی رونمایی کرد

لنوو در نمایشگاه CES از عینک هوشمند جدید خود از سری ThinkReality با قابلیت نمایش حداکثر پنج مانیتور مجازی رونمایی کرد. عینک هوشمند مورد بحث ThinkReality A3 نام داشته و از چیپست اسنپدراگون XR1 و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

لنوو در نمایشگاه CES از عینک هوشمند جدید خود از سری ThinkReality با قابلیت نمایش حداکثر پنج مانیتور مجازی رونمایی کرد.

عینک هوشمند مورد بحث ThinkReality A3 نام داشته و از چیپست اسنپدراگون XR1 و نمایشگرهای استریوسکوپیک با رزولوشن 1080p برخوردار است که به کاربر توانایی تماشای حداکثر ۵ نمایشگر مجازی را می‌دهند. علاوه بر این یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در رزولوشن 1080p فیلمبرداری کرده و دو دوربین با لنز چشم‌ماهی (fish-eye) تمام فضای اتاق را برای رهگیری تحت پوشش قرار می‌دهند. این عینک هوشمند قابلیت اتصال به PC و برخی موبایل‌های موتورولا از طریق کابل USB-C را دارد.

لنوو ThinkReality A3 را در دو نسخه ارائه می کند. نسخه اول PC Edition نام داشته و می‌توان با متصل کردن آن به لپ تاپ یا ورک استیشن قابل حمل چندین مانیتور مجازی بزرگ را در محدوده میدان دید قرار داد. این عینک همچنین از برخی نرم افزارها و اپ‌های ویندوز پشتیبانی کرده و لنوو استفاده از آن را در صنایع مالی، معماری، مهندسی و همچنین برای تسهیل در انجام کارهای ریموت مناسب توصیف کرده است.

لنوو همچنین نسخه Industrial Edition این عینک هوشمند را نیز معرفی کرده که از آن برای بهبود تصمیم گیری در محیط‌های پیچیده استفاده خواهد شد. این نسخه قابلیت اتصال به برخی موبایل‌های موتورولا را داشته و برای مثال می‌توان از آن در محیط‌های مختلف از کارخانه و محیط آزمایشگاه تا خرده فروشی‌ها و رستوران‌ها استفاده کرد.

عینک هوشمند ThinkReality A3 از اواسط سال ۲۰۲۱ در برخی کشورها و فقط برای مشتریان شرکتی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی