ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Alienware از مدل جدید لپ‌تاپ‌های m15 و m17 با گرافیک RTX 3000 رونمایی کرد

برند Alienware که از زیرمجموعه‌های Dell به شمار می‌رود، از مدل‌های جدید لپ تاپ‌های گیمینگ m15 و m17 مجهز به کارت گرافیک سری RTX 3000 در نمایشگاه CES رونمایی کرد. Alienware لپ تاپ‌های m15 و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴

برند Alienware که از زیرمجموعه‌های Dell به شمار می‌رود، از مدل‌های جدید لپ تاپ‌های گیمینگ m15 و m17 مجهز به کارت گرافیک سری RTX 3000 در نمایشگاه CES رونمایی کرد.

Alienware لپ تاپ‌های m15 و m17 را به کارت گرافیک‌های سری RTX 30 انویدیا، رم سریع‌تر و حافظه داخلی بیشتر مجهز کرده است. هر دو مدل از نمایشگر 4K با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برخوردارند. مدل m17 R4 با پنل ۳۶۰ هرتزی نیز قابل سفارش است.

Alienware m17 R4

مدل جدید لپ تاپ‌های m15 و m17 همچنان از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-10870H و Core i9-10980HK استفاده می‌کنند، اما حالا می‌توان آنها را حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم ۲۹۳۳ مگاهرتزی و نهایت ۴ ترابایت حافظه PCIe سفارش داد. علاوه بر این اضافه شدن پورت HDMI 2.1 امکان استفاده از تلویزیون برای بازی کردن را فراهم کرده است. خریدار می‌تواند مدل ۱۷ اینچی m17 R4 را با نمایشگر 1080p با نرخ تازه‌سازی ۳۶۰ هرتز و با پشتیبانی از G-Sync برای اجرای هر چه روان‌تر بازی‌ها سفارش دهد.

از همه مهم‌تر حالا می‌توان مدل‌های جدید m15 و m17 را با کارت‌های گرافیک سری RTX 3000 انویدیا سفارش داد. البته Dell هنوز مشخص نکرده این دو محصول به کدام نوع از کارت‌های این سری مجهز می‌شوند. m15 R4 و m17 R4 هر دو با قیمت پایه ۲۱۵۰ دلار از تاریخ ۲۶ دی (۷ بهمن) به بازار عرضه خواهند شد.

Alienware همچنین دسکتاپ Aurora Ryzen Edition R10 را نیز با جدیدترین پردازنده‌های سری Ryzen 5000 با حداکثر ۱۶ هسته بروزرسانی کرده است. خریدار می‌تواند مدل جدید را با کارت گرافیک سری AMD Radeon RX 6800 XT یا GeForce RTX 30 انویدیا سفارش دهد.

Aurora Ryzen Edition R10 از شاسی قابل ارتقا بدون نیاز به ابزار بهره‌مند بوده و حالا حداکثر از ۱۲۸ گیگابایت رم دو کاناله HyperX Fury DDR4 پشتیبانی می‌کند. این مدل از هم اکنون با قیمت پایه ۱۰۸۰ دلار در ایالات متحده به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یوسف
    یوسف | ۲۴ دی ۱۳۹۹

    با این قیمتها ، دست ما بهش نمیرسه

مطالب پیشنهادی