ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتقاد معاون عملیات تپسی از مانع‌تراشی در مسیر ورود این تاکسی اینترنتی به کیش

هم‌بنیانگذار و معاون عملیات تپسی در توییتی از مانع‌تراشی و عدم همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در مسیر ورود این تاکسی اینترنتی به جزیره کیش انتقاد کرد. «هومن دمیرچی»، در صفحه توییتری خود با انتقاد ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸

هم‌بنیانگذار و معاون عملیات تپسی در توییتی از مانع‌تراشی و عدم همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در مسیر ورود این تاکسی اینترنتی به جزیره کیش انتقاد کرد.

«هومن دمیرچی»، در صفحه توییتری خود با انتقاد از عدم همکاری مسئولین مربوطه در کیش با تپسی نوشت: «علی‌رغم پیگیری‌های متعدد برای فعالیت در کیش، مسئولیت مربوطه هیچگونه همکاری‌ با ما انجام نمی‌دهند. تا امروز برای فعالیت در شهرها، موانع مختلفی را پشت سر گذاشته‌ایم اما این بار، از همان ابتدا راهمان را سد می‌کنند. این در حالیست که ما اولین تاکسی اینترنتی کیش نیستیم».

روابط عمومی تپسی گزارش داده که این شرکت طی ماه‌های گذشته، در مذاکره با سازمان منطقه آزاد کیش درخواست فعالیت در این جزیره را مطرح کرده و جلسات و مکاتبات متعددی در این مورد داشته است.

با این حال، علی‌رغم اینکه اسنپ همکاری موفق آمیزی را با مسئولین این جزیره داشته و در حال حاضر بیش از یک ماه از فعالیتش در این جزیره می‌گذرد، مسئولین منطقه آزاد کیش هنوز پاسخی به شرکت تپسی نداده و راه را برای ورود این شرکت تاکسی اینترنتی به کیش باز نکرده‌اند. البته ناگفته نماند مسیر ورود اسنپ به کیش هم ناهموار بود و پس از مدت‌ها به نتیجه رسید.

به گفته معاون عملیات تپسی، این شرکت مذاکراتش را هم به طور مستقیم و هم با همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برخی مدیران شورای عالی مناطق آزاد و سازمان منطقه آزاد کیش انجام داده که تا کنون بی‌نتیجه مانده است. عدم پاسخگویی و عدم ارائه دلایل شفاف برای ممانعت از فعالیت تپسی در کیش، باعث انتقاد مدیران این شرکت از مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی