ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از می نک‌بند بلوتوث ایرفون پرو با قابلیت حذف فعال رونمایی کرد

ایرفون‌های نک‌بند در سال‌های گذشته مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و تعادل مناسبی میان قابلیت‌ها و قیمت ایجاد کرده‌اند. حالا شیائومی از جدیدترین ایرفون خود به نام «می نک‌بند بلوتوث ایرفون پرو» رونمایی کرده که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

ایرفون‌های نک‌بند در سال‌های گذشته مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و تعادل مناسبی میان قابلیت‌ها و قیمت ایجاد کرده‌اند. حالا شیائومی از جدیدترین ایرفون خود به نام «می نک‌بند بلوتوث ایرفون پرو» رونمایی کرده که با وجود پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، قیمتی کمتر از ۳۰ دلار دارد.

شیائومی امروز در هند از جدیدترین ایرفون بی‌سیم خود رونمایی کرد که در مقایسه با محصول سال گذشته یعنی «می نک‌بند بلوتوث» پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، پشتیبانی از قابلیت ANC است که طبق گفته سازنده می‌تواند میزان نویز را تا ۲۵ دسی‌بل کاهش دهد.

این ایرفون از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند، بنابراین در مقابل پاشش آب و همچنین عرق مقاوم است. بد نیست بدانید این ویژگی در مدل سال گذشته وجود نداشت و کاربران نمی‌توانستند با آرامش خاطر با آن تمرین کنند.

شیائومی می‌ نک‌بند بلوتوث ایرفون پرو تا ۲۰ ساعت شارژدهی دارد که بسیار بالاتر از شارژدهی ۸ ساعته مدل استاندارد است. با این وجود باید بدانید که میزان شارژدهی مدل پرو با حجم صدای ۵۰ درصد بدست آمده در حالی که حجم صدا در مدل استاندارد، ۸۰ درصد درنظر گرفته شده. علاوه بر این نمی‌دانیم فعال بودن ANC تا چه اندازه روی شارژدهی ایرفون جدید تاثیر دارد. با این وجود، این محصول از یک باتری ۱۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که کمی از باتری ۱۴۰ میلی آمپر ساعتی نسل قبلی بزرگتر است.

شیائومی

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این ایرفون جدید می‌توان به پشتیبانی از دستیار صوتی از طریق دستیار صوتی گوشی، تاخیر کم در انتقال صدا و درایور بیس ۱۰ میلی‌متری اشاره کرد. با وجود چنین قابلیت‌هایی، برای شارژ آن باید از پورت microUSB استفاده کنید که برای سال ۲۰۲۱ کاملا ناامیدکننده است.

با وجود چنین کمبودی، شیائومی قیمت منصفانه‌ای را برای می نک‌بند بلوتوث ایرفون پرو درنظر گرفته و آن با قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رساند که ارزان‌تر از ایرفون «بولت وایرلس زد» وان پلاس محسوب می‌شود.

نماینده وان پلاس و شیائومی از نظر میزان شارژدهی و همچنین استاندارد IP تفاوتی با یکدیگر ندارند، اما بولت وایرلس زد از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی نمی‌کند و بجای آن ویژگی شارژدهی سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای شارژدهی کامل هدفون شیائومی باید ۱.۵ ساعت صبر کنید.

شیائومی

چینی‌ها علاوه بر این هدفون، از یک اسپیکر به نام «Mi Portable Bluetooth Speaker» هم رونمایی کرده‌اند که توان صوتی ۱۶ وات دارد و می‌توان برای دستیابی به صدای استریو، آن را به یک اسپیکر دیگر هم متصل کرد.

این اسپیکر بی‌سیم از استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کند و در برابر نفوذ آب مقاوم است. با این ویژگی می‌توان به مدت ۳۰ دقیقه در عمق حداکثر ۱ متری از آن استفاده کرد. شارژدهی این محصول به ۱۳ ساعت می‌رسد و باید با پورت USB-C آن را شارژ کرد. قیمت این اسپیکر برابر ۳۵ دلار است و در رنگ‌های آبی و مشکی به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مممممم
    مممممم | ۴ اسفند ۱۳۹۹

    25 دلار ?

  • Mohammad_A
    Mohammad_A | ۴ اسفند ۱۳۹۹

    ۲۰ سال نه، ۲۰ ساعت

مطالب پیشنهادی