ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

کاهش تولید جگوار – لندروور برای حرکت به سمت خودروهای الکتریکی

جگوار و لندروور از آنجا که شراکت خوبی با یکدیگر دارند، معمولا اعلامیه‌ها و بیانیه‌های خودشان را هم به طور مشترک انتشار می‌دهند. اما جدیدا اوضاع به شکل دیگری بین این دو پیش می‌رود! در ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

جگوار و لندروور از آنجا که شراکت خوبی با یکدیگر دارند، معمولا اعلامیه‌ها و بیانیه‌های خودشان را هم به طور مشترک انتشار می‌دهند. اما جدیدا اوضاع به شکل دیگری بین این دو پیش می‌رود! در حالی که گربه انگلیسی، پیش‌تر اعلام کرده بود که از سال 2025 به طور کامل الکتریکی می‌شود، لندروور به تازگی از نسخه V8 دیفندر پرده برداری کرده است!

اگرچه اخبار منتشر شده از هر دو برند، برای ماشین بازها هیجان انگیز هستند، اما وب سایت Automotive News به تازگی در گزارشی، خبر داده که جگوار و لندروور تا پنح سال آینده، به دنبال کاهش 25 درصدی ظرفیت تولید خود هستند. این اطلاعات از طریق سرمایه گذاران این گروه خودروسازی، به دست آمده اند.

اما کاهش تولید در گروه جگوار و لندروور، از پروژه‌های قبلی آنها که ناتمام مانده، ریشه می‌گیرد. یکی از اصلی‌ترین آنها، جانشین جگوار XJ است. در حالی که این گروه خودروسازی پیش‌تر، از سرمایه گذاری 2.5 بیلیون یورویی (3.48 بیلیون دلاری) بر روی توسعه الکتریکی‌ها هم خبر داده بود. از طرف دیگر، تا پیش از پایان ماه مارس، در حدود 1 بیلیون یورو (1.4 بیلیون دلار) سرمایه غیر نقدی هم به این مجموعه، تزریق می‌گردد.

جگوار – لندروور می‌خواهد که الکتریکی سازی سبد محصولات را ابتدا از خودروهای جگوار آغاز کند. از آن سو، لندروور هنوز فرصت بیشتری برای پیوستن به ترند الکتریکی‌ها دارد. اما بنا به شنیده‌ها، از سال 2039 احتمالا دیگر هیچ خودرو بنزینی و دیزلی در این گروه و حتی با برند لندروور، روی خط تولید نخواهد ماند.

در همین راستا، جگوار - لندروور در حال توسعه یک پلت فرم کاملا جدید برای ساخت نسل نو محصولات تمام برقی و پاک است. جگوار – لندروور قول داده است که با وجود کاهش ظرفیت تولید، همچنان خطوط مونتاژ خود در انگلستان را تا زمان از راه رسیدن محصولات الکتریکی جدید، زنده نگه دارد.

 مدیران این گروه درباره آینده چنین می‌گویند: << به عنوان یک کمپانی انسان محور، می‌توانیم و می‌خواهیم که به سمت آینده‌ای پاک‌تر برویم. آینده‌ای که در آن، نه تنها ماهیت دو برند لوکسمان حفظ می‌شود، بلکه هویت جدیدی از آنها در ذهن مردم تعریف می‌گردد. >>

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی