ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از میکروفن بی‌سیم ECB-W2BT با قابلیت ضبط صدا از ۲۰۰ متری رونمایی کرد

سونی با در نظر گرفتن کرونا و فاصله گذاری اجتماعی، از میکروفن بی‌سیم جدید خود به نام ECB-W2BT با قابلیت ضبط صدا از ۲۰۰ متری رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های میکروفن وایرلس ECB-W2BT، ضبط ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

سونی با در نظر گرفتن کرونا و فاصله گذاری اجتماعی، از میکروفن بی‌سیم جدید خود به نام ECB-W2BT با قابلیت ضبط صدا از ۲۰۰ متری رونمایی کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های میکروفن وایرلس ECB-W2BT، ضبط پایدار صدا از فاصله حداکثر ۲۰۰ متری در فضای باز و بدون مانع است. این محصول از چندین میکروفن تمام جهتی (Omnidirectional microphone) با طراحی جدید برای کاهش نویز استفاده کرده و اصوات را با کیفیت بالا از جهات مختلف ثبت می‌کند.

ECB-W2BT از کدک aptX کوالکام استفاده کرده و ضبط باکیفیت و با تأخیر کم را امکان پذیر می‌کند. سه حالت ضبط شامل MIC، MIX و حالت جدید RCVR وجود دارد که کاربر می‌تواند صحبت اشخاص و اصوات محیطی را با توجه به نیاز در حالت‌های گفته شده ذخیره کند.

حالت MIC صدای یک طرفه (one-way) را از انتهای میکروفون دریافت می‌کند و برای بکارگیری در محیط‌هایی مثل کنفرانس‌های اینترنتی و ضبط زنده مناسب خواهد بود. حالت RCVR صدای یک طرفه را فقط از گیرنده دریافت می‌کند و برای گزارشگری رویدادهای ورزشی و ولاگ مناسب خواهد بود. در نهایت حالت MIX در دسترس است که بوسیله آن میکروفن و گیرنده در آنِ واحد به کار گرفته شده و برای ضبط ولاگ یا مصاحبه کاربردی خواهد بود.

میکروفن بی‌سیم ECM-W2BT همراه با یک شیلد (Shield) به دست خریدار می‌رسد که می‌توان با نصب کردن آن صدای باد را هنگام ضبط در فضای باز کاهش داد. گیرنده میکروفن هنگام وصل بودن به دوربین، برق مورد نیاز را از آداپتور hot shoe گرفته و تا ۹ ساعت قابل استفاده خواهد بود.

سونی قیمت و تاریخ عرضه ECM-W2BT را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی