ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از تلویزیون‌های 4K ردمی با قیمت پایه ۴۵۰ دلار رونمایی کرد

شیائومی از سال ۲۰۱۸ تا به امروز، حضور گسترده‌ای در بازار تلویزیون‌ها داشته و توانسته به جایگاه بالایی در بازار هند دست پیدا کند. حالا این کمپانی از تلویزیون‌های 4K ردمی در این کشور رونمایی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۵

شیائومی از سال ۲۰۱۸ تا به امروز، حضور گسترده‌ای در بازار تلویزیون‌ها داشته و توانسته به جایگاه بالایی در بازار هند دست پیدا کند. حالا این کمپانی از تلویزیون‌های 4K ردمی در این کشور رونمایی کرده است.

این تلویزیون‌ها که در سری «Redmi Smart TV X» قرار می‌گیرند، شامل سه تلویزیون می‌شوند و با قیمت پایه ۴۵۰ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

تلویزیون‌های 4K ردمی در مدل‌های ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی به فروش می‌رسند و از استانداردهایی مانند دالبی ویژن، +HDR10، دالبی پلاس DTS Virtual و HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند.

رزولوشن این تلویزیون‌ها برابر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است و از اسپیکرهای ۳۰ واتی بهره می‌برند. شیائومی برای آن‌ها یک تراشه ۴ هسته‌ای با معماری Cortex-A55 و همچنین ۲‌ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته. این تلویزیون‌های 4K‌ ردمی دارای سیستم عامل PatchWall OS‌ به همراه پشتیبانی از اندروید تی‌وی ۱۰ هستند.

تلویزیون‌های 4K ردمی

شیائومی این محصولات را به دو پورت HDMI 2.1، یک پورت HDMI e-ARC، دو پورت USB، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت اترنت، وای فای دو بانده و بلوتوث ۵.۰ مجهز کرده و البته از کروم کست هم پشتیبانی می‌کنند.

پورت e-ARC به کاربران اجازه می‌دهد که ساندبار و سیستم‌های AV را بدون نیاز به کابل‌های اپتیکال به تلویزیون وصل کنند. پشتیبانی این محصولات از اندروید تی‌وی ۱۰ امکان نصب اپ‌های مختلف روی آن‌ها را فراهم می‌کند.

تلویزیون‌های 4K ردمی بی‌شباهت به تلویزیون‌های شیائومی تحت برند می نیستند. با این حال، چینی‌ها به عرضه محصولات مختلف با برندهای متفاوت عادت دارند تا بتوانند تا جای ممکن آن‌ها را در بازار بفروشند.

تلویزیون‌های 4K ردمی

فروش تلویزیون‌های ردمی اسمارت تی‌‌وی سری ایکس کمتر از ۱۰ روز دیگر از طریق وب‌سایت شیائومی و آمازون شروع می‌شود. مدل پایه با نمایشگر ۵۰ اینچی قیمتی برابر ۴۵۴ دلار دارد. نسخه بعدی با نمایشگر ۵۵ اینچی، قیمتی برابر ۵۳۷ دلار دارد. در نهایت بالاترین مدل با پنل ۶۵ اینچی، با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی