ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تویوتا جی آر سوپرا Jarama Racetrack Edition، خودرویی مناسب برای کلکسیونرها

اگر در جریان مسابقات درگ و عرصه تیونینگ خودرو نباشید، احتمالا از ابتدای امسال هیچ چیز درباره تویوتا GR Supra نشنیده اید! اما به هر حال، اکنون نوبت به معرفی نسخه جدیدی از این کوپه ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

اگر در جریان مسابقات درگ و عرصه تیونینگ خودرو نباشید، احتمالا از ابتدای امسال هیچ چیز درباره تویوتا GR Supra نشنیده اید! اما به هر حال، اکنون نوبت به معرفی نسخه جدیدی از این کوپه اسپرت ژاپنی رسیده است. نسخه‌ای به نام GR Supra Jarama Racetrack Edition. این خودرو به یاد یک پیست در اسپانیا نام گذاری شده است. جایی که اولین بار در آن مورد آزمایش قرار گرفته است. تیراژ تولید آن به 90 دستگاه محدود شده و فقط در بازار اروپا عرضه می‌شود.

قرار است در بهار امسال به دست خریداران برسد و رنگ سفارشی هاریزون بلو (افق آبی)، قطعات تزئینی مشکی، رینگ‌های 19.0 اینچی آلیاژی و کالیپرهای ترمز قرمز را برای آن، در نظر گرفته اند. روکش صندلی‌ها از چرم آلکانترا مشکی همراه با دوخت آبی تشکیل یافته است. یک پلاک سفارشی هم که شماره خودرو تولید شده را نشان می‌دهد، بر روی داشبورد چسبانده شده است.

از تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به نمایشگر 8.8 اینچی مجهز به سیستم‌های Apple Car Play و Android Auto و 10 بلندگوی استریو اشاره کرد. پکیج Safety Sense+ هم که شامل سیستم پیش گیری از برخورد، رادار تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، رادار تعویض خطوط، رادار نقطه کور، سیستم هشدار دهنده موانع عقب در ترافیک، رادار تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کروز کنترل تطبیقی می‌شود، بر روی این نسخه سفارشی از سوپرا قابل استفاده است.

پیشرانه 3.0 لیتری توربو شارژ 6 سیلندر تویوتا، 335 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک کوپل شده است. این خودرو شتاب صفر تا صد را در 4.3 ثانیه پر می‌کند.

تویوتا درباره این مدل می‌گوید: « المان‌های یونیک و اختصاصی طراحی بیرونی، کاریزمای GR Supra را به عنوان یک خودرو مسابقه‌ای تمام عیار، افزایش داده اند. به گونه‌ای که این خودرو می‌تواند مورد پسند بسیاری از کلکسیونرها واقع شود. »

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GT
    GT | ۳۰ اسفند ۱۳۹۹

    من عاشق قدیمیاشم?

مطالب پیشنهادی