ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌های شخصی‌سازی و والپیپر زنده

این حقیقت که ما هر روز ساعات زیادی را با تلفن‌همراه خود می‌گذرانیم غیرقابل انکار است اما یکی از چیزهایی که می‌تواند به جذابیت این ساعات طولانی اضافه کند  استفاده از والپیپر متحرک و شخصی‌سازی ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

این حقیقت که ما هر روز ساعات زیادی را با تلفن‌همراه خود می‌گذرانیم غیرقابل انکار است اما یکی از چیزهایی که می‌تواند به جذابیت این ساعات طولانی اضافه کند  استفاده از والپیپر متحرک و شخصی‌سازی کردن ظاهر سیستم‌عامل است.

در این مطلب به سراغ چند تا از بهترین اپ‌هایی رفتیم که می‌توانند به شما کمک کنند تا ظاهر دلخواه خود را در تلفن‌همراهتان بسازید. فراموش نکنید که استفاده از والپیپرهای متحرک در کنار زیباتر کردن تلفن‌همراه شما مصرف باتری را هم افزایش می‌دهند.

energy ring و energy bar

ابزارهای شخصی‌سازی Energy Ring وEnergy Bar به سراغ زیباسازی فضای بالای صفحه‌ی تلفن‌های همراه رفتند که با ظهور ناچ و حفره به وجود آمدند. بنابراین اگر صفحه نمایش شما هم چنین شکلی دارد از این اپ‌ها استفاده کنید تا هم به زیبایی‌اش اضافه شود و هم مصرف باتری را مدیریت کنید.

میزان باقی‌مانده از باتری به جای این که یک درصد خشک و خالی باشد در اپ Energy Bar به  شکل نواری رنگی در بالای صفحه و در اپ Energy Ring یک حلقه‌ی رنگی دور دوربین سلفی ظاهر می‌شود و فقط کافی است اپ متناسب با تلفن همراه خود را دانلود و نصب کنید.

Energy Bar

Energy Bar

سازنده: IJP قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:
Energy Ring

Energy Ring

سازنده: IJP قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:

Widgetsmit‪h‬

بر خلاف سیستم‌عامل اندروید که دست کاربرانش در شخصی‌سازی بسیار باز است و انتخاب‌های زیادی دارند در iOS کار کمی سخت‌تر است اما اپ Widgetsmit‪h‬ یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای ساختن ویجت‌های شخصی‌سازی شده در iOS14  است.

با استفاده از این اپ می‌توانید اطلاعات مختلفی از جمله آب و هوا، ساعت و تاریخ، عکس و تقویم را روی صفحه بیاورید و برای هر کدام رنگ، فونت و استایل‌های مختلفی تعیین کنید و حتی مشخص کنید که با چه ترتیبی روی صفحه ظاهر شوند.

Widgetsmit‪h‬

Widgetsmit‪h‬

سازنده: Cross Forward Consulting, LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 18.8 مگابایت زبان:

volume control panel pro

امکان شخصی‌سازی تا کوچکترین جزئیات ممکن فراهم است و اپ volume control panel pro که به سراغ شخصی سازی اسلایدرهای تنظیم صدا رفته است، این جمله را به اثبات می‌رساند.

اگر دوست دارید به هنگام کم و زیاد کردن صدا، اسلایدرها ظاهر زیباتری داشته باشند یا اگر اصلا اسلایدر صدا برایتان نمایش داده نمی‌شود و دوست دارید از این امکان استفاده کنید فقط کافی است این اپ را دانلود کنید و بعد گزینه‌های متنوعی روبرویتان خواهند بود.

Volume Control Panel Pro

Volume Control Panel Pro

سازنده: LeeDrOiD Apps قیمت: 1.5 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.4 مگابایت زبان:

ZEDGE™ Wallpapers & Ringtones

اپ ZEDGE توسط صاحبان سایتی به همین نام راه‌اندازی شده که یکی از بزرگترین منابع دانلود رینگتون و والپیپر است و مدت زیادی هم هست که در این حوزه فعالیت می‌کند.

محتوای این اپ به قدری زیاد است که با تقریب خوبی می‌توان گفت هرگز برایتان تکراری نخواهد شد و می‌توانید از انبوه واپیپرهای لایو و ثابت و رینگتون‌ها و صداهای اعلان مختلف لذت ببرید. اپ امکان جستجو هم دارد پس اگر به دنبال چیز مشخصی می‌گردید، می‌توانید با یک جستجو پیدایش کنید.

 ZEDGE™ Wallpapers & Ringtones

ZEDGE™ Wallpapers & Ringtones

سازنده: Zedge Holdings Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 33/23 مگابایت زبان:

WALLOOP

حتی اگر به دنبال والپیپر‌های ثابت هستید هم WALLOOP انتخاب خوبی است زیرا علاوه بر والپیپرهای متحرک متنوع، والپیپرهای ثابت با کیفیت و فراوانی دارد که از تنوع خوبی هم برخوردار هستند.

در کنار تمام خوبی‌ها، تبلیغات است که اپ را رایگان نگه داشته که البته قابل تحمل است و تعداد آن زیاد یا آزاردهنده نیست اما نسخه ی آنلاک شده‌ هم موجود است و اگر می‌خواهید هیچ تبلیغاتی جلوی چشمتان نباشد بهتر است به سراغ نسخه‌ی آنلاک شده بروید.

WALLOOP

WALLOOP

سازنده: Walloop قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:

WalP

WalP یکی دیگر از اپ‌هایی است که والپیپرهای متنوع و با کیفیت در اختیارتان می‌گذارد اما این اپ علاوه بر داشتن دسته‌بندی‌های متنوع و پیشنهاد والپیپر به صورت نمایشی، امکان ادیت را هم به شما می‌دهد تا اگر می‌خواهید تغییراتی مثل نور و رنگ هم اعمال کنید.

WalP

WalP

سازنده: Stress Codes قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۱ فروردین ۱۴۰۰

    مختصرو مفید

مطالب پیشنهادی